تکمیل زیرساخت‌های آبیاری بهینه فضای سبز ناژوان در سال جاری

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان اظهارکرد: در سال جاری تمامی زیرساخت‌های لازم برای آبیاری بهینه فضای سبز منطقه ناژوان تکمیل خواهد شد.

فروغ مرتضایی‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به شرایط سخت تامین آب در شهر اصفهان، شهرداری در منطقه ناژوان با همراهی معاونت خدمات شهری پیش‌بینی لازم برای زیرساخت‌های اصلی تامین آب را انجام داده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته یک مخزن دو هزار مترمکعبی و یک مخزن هزار متر مکعبی به مجموعه مخازن ذخیره آب ناژوان اضافه شد، افزود: یکی از این مخازن در ضلع شمال و دیگری در ضلع جنوب زاینده رود احداث شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: عملیات احداث مخزن شماره سه ناژوان بیش از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی مخزن دو هزار مترمکعبی شماره چهار ناژوان در دست طراحی است و مراحل اجرایی آن تا پایان سال جاری آغاز خواهد شد.

مرتضایی‌نژاد با بیان اینکه احداث کلکتور ضلع شمال رودخانه زاینده‌رود در منطقه ناژوان تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت داشته است، تصریح کرد: کلکتورها علاوه بر اینکه در برقراری ارتباط شبکه آبیاری نقش بسزایی دارد، می‌تواند ارتباط بین مخازن شماره یک تا چهار ناژوان را نیز برقرار کند.

وی گفت: کیلومترها کلکتور در برنامه جامع ناژوان پیش‌بینی شده که بخش زیادی از آن در سال‌جاری اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با بیان اینکه شبکه‌گذاری لوله آب مادی‌های ناژوان تکمیل شده است، اظهار کرد: بیش از ۵۰ کیلومتر مادی در ناژوان وجود دارد که شبکه‌گذاری لوله آب سهم بزرگی را در انتقال آب داخل مادی‌های ناژوان ایفا می‌کند.

کد خبر 382106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.