اجرای طرح جامع امامزاده ابراهیم سمیرم

سمیرم_رییس اداره اوقاف و امور خیریه سمیرم گفت: طرح توسعه امامزاده ابراهیم(ع) در مساحتی افزون بر شش هکتار اجرا می‌شود.

امیرارسلان جباری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم با اشاره به اجرای طرح توسعه امامزاده ابراهیم این شهرستان، اظهار کرد: با توجه به نقشه‌برداری هوایی انجام شده از این منطقه این طرح وارد مرحله جدیدی شده است.

وی با بیان اینکه این مکان از مقاصد گردشگری و اماکن مذهبی این شهرستان است، عنوان کرد: نقشه‌برداری انجام شده با هدف توسعه فضا و پیشرفت هرچه بهتر فعالیت‌های عمرانی در این محل صورت گرفته است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه سمیرم با اشاره به اهمیت اجرای این طرح، تصریح کرد: طرح توسعه جامع امامزاده ابراهیم در مساحتی بالغ بر شش هکتار در چند مرحله اجرا خواهد شد.

جباری گفت: هدف از اجرای این طرح ایجاد صحن اصلی امامزاده، غرفه‌های تجاری، اقامتی، فرهنگی، پارکینگ خودرو و توسعه فضای سبز است.

وی با اشاره به فرسودگی ضریح این امامزاده و جایگزینی ضریح جدید برای آن، خاطرنشان کرد: ضریح جدید این مکان با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و ۲۰۰ میلیون ریال تهیه شده است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه سمیرم با اشاره به کمک‌های خیران جهت بهسازی و بازسازی این مکان زیارتی و سیاحتی، یادآور شد: صحن غربی این آستان با کمک یکی از خیران دیوارکشی می‌شود، اما باز هم نیازمند کمک‌های بیشتر مردم و خیران نیک‌اندیش برای زیباسازی این مکان هستیم.

جباری با اشاره به خرید ۲۴ واحد مسکونی و یک باب حسینیه اطراف این امامزاده برای آزادسازی محوطه، ادامه داد: در سال گذشته بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برای خرید و آواربرداری یکی از این منازل هزینه شد.

کد خبر 382086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.