دین‌باوری ایرانیان، علت اصلی سیاست‌های خصمانه آمریکاست

گلپایگان_عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکا به بهانه ساختن بمب اتمی، ایران را تحریم می‌کند در صورتی که علت همه دشمنی‌ها اسلامی بودن نظام کشور ماست و آنان نمی‌خواهند که دین حاکم باشد.

یه گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، آیت‌الله سیداحمد خاتمی در آیین بزرگداشت امامزادگان، اظهار کرد: مدفن امامزادگان در کشور کانون نور و معنویت است.

وی گفت: امامزادگان هفده‌تن از فرزندان فاطمه(س) هستند که مهاجر فی‌سبیل‌الله بودند، زیرا از مدینه به ایران هجرت کردند و به شهادت رسیدند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امامزادگانی که در کشور دفن شده‌اند فقیه و عالم دینی و تربیت شده مکتب اهل بیت(ع) بوده‌اند و حضرت معصومه(س) فقیه و مجتهده کاملی بود.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به سالروز شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، یادآور شد: منافقان دشمنان درون وطن بودند که ۱۷ هزار ایرانی را به دلیل حمایت از جمهوری اسلامی شهید کردند.

وی با بیان اینکه آمریکا به بهانه ساختن بمب اتمی، ایران را تحریم می‌کند، تأکید کرد: ولی علت همه دشمنی‌ها اسلامی بودن این نظام است و آنان نمی‌خواهند که دین حاکم باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آمریکا تا زمانی که حکومت اسلامی در کشور وجود دارد به دشمنی خود ادامه خواهد داد، تصریح کرد: ملت ایران ۴۰ سال است که با تحریم‌ها دسته و پنجه نرم می‌کند و نه تنها خسته نخواهد شد بلکه دشمن را خسته خواهد کرد.

آیت‌الله خاتمی گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی سازنده ۲۰۰ کلاهک بمب اتمی هستند و خط مقدم جنایت علیه حقوق بشر و تروریست‌پرور هستند.

وی با بیان اینکه ایران در برابر دنیای کفر ایستاده است، افزود: آمریکا در خیال خود تصور می‌کرد پس از فروپاشی ابرقدرت‌ شرق، بزرگترین قدرت جهان می‌شود، اما ابرقدرتی به نام جمهوری اسلامی شکل گرفت که ذره‌ای حیثیت برای دولت آمریکا باقی نگذاشته است.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: عربستان غلام حلقه به گوش آمریکا شده است و نصف بودجه سالانه این کشور از سوی ترامپ غارت می‌شود.

به گزارش ایمنا، در این آیین از خادمان برتر امامزادگان گلپایگان تجلیل شد.

کد خبر 382049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.