۲۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶
تکنولوژی کنترل فرزند!

ساعت هوشمند "DokiPal" تکنولوژی جدیدی است که امکان کنترل فرزندان را برای والدین فراهم می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، این ساعت قابلیت اتصال به شبکه‌های و  LTE4G  را دارد و کاربر با استفاده از آن می‌تواند با دیگران ارتباط تصویری برقرار کرده و موقعیت افراد را پیدا کند. این ساعت شامل کنترلگر تناسب اندام است، به گونه‌ای که تعداد گام‌های برداشته‌ شده، کالری مصرفی و مسافت طی‌شده کاربران را ثبت می‌کند.

روش کار کردن با گجت جدید چنین است که ابتدا والدین برنامه "Doki" را  روی گوشی خود نصب می‌کنند و پس از برقراری ارتباط با ساعت هوشمند، موقعیت فرزندشان را ردیابی می‌کنند. همچنین والدین می‌توانند برنامه‌ای برای گجت تعریف کنند که اگر فرزند آن‌ها، محل مورد نظر را ترک کرد به وسیله اعلان‌هایی که روی گوشی فرستاده می‌شود از این موضوع مطلع شوند.

شاید این نخستین ساعت هوشمندی باشد که کودکان با میانگین سنی ۹ سال به آن نیاز دارند، این دستگاه دارای ویژگی‌های خاصی است که  در بیشتر ساعت‌های هوشمند بزرگسالان یافت نمی‌شود. والدین می‌توانند توسط ساعت هوشمند DokiPal، مؤلفه‌های تناسب اندام فرزندان خود را ارزیابی کنند. از دیگر ویژگی‌های این ساعت، مسدودکردن شماره‌های ناشناس است. شرکت سازنده این محصول مدعی است که اطلاعات خصوصی کودکان در گجت جدید حفظ خواهد شد.

 ساعت هوشمند با سیم کارت نانو و شبکه سلولی کار می‌کند، ضد آب است و باتری ۸۰۰ میلی آمپری این ساعت در شرایط معمولی ۴۸ ساعت و در شرایط آماده به کار تا ۷۲ ساعت هم شارژدهی دارد. این گجت پوشیدنی در رنگ‌های آبی و صورتی با صفحه نمایشی از جنس شیشه گوریلا به اندازه ۱.۴ اینچ در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. هم اکنون DokiPal در بیش از ۱۵۰ کشور جهان مورد استفاده قرار گرفته و قیمت آن حدود ۱۷۹ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 382035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.