توسعه صنعت فرش اصفهان به اتحاد تشکل‌ها نیاز دارد

رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: اتحاد تشکل های مرتبط با فرش عامل توسعه این صنعت در استان اصفهان است.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، مسعود گلشیرازی در دیدار با هیئت مدیره اتحادیه صادرکنندگان فرش دستباف استان اصفهان تصریح کرد: ارائه خدمات نوین به اعضا از جمله بازاریابی و حمایت از حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی می تواند تشکل‌ها را فعال تر و اثربخش تر سازد.

وی  یکی از چالش‌های مهم تشکل‌های اقتصادی را ارتباط نداشتن فعال با اعضا عنوان کرد و گفت: اتاق بازرگانی اصفهان در این دوره تلاش می کند که شبکه ارتباطی تشکل‌ها با اتاق و همچنین بین اعضا را فعال سازد و یکی از وظایف مهم کمیسیون تشکل‌ها و مسئولیت‌های اجتماعی تقویت ارتباط با تشکل‌هاست. رابطه اتاق با تشکل‌ها دوطرفه و به میزان تاثیرگذاری در تولید ناخالص داخلی (GDP) استان است.

گلشیرازی با اشاره به تفاهم‌نامه اتاق بازرگانی اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی در راستای ایجاد سراهای نوآوری گفت: فرش به عنوان یکی از پنج مزیت استان در این تفاهم نامه قید شده است.

وی از تشکل‌های تولیدی و صادراتی فرش خواست که با همکاری یکدیگر مرکز رشد فرش را در اتاق ایجاد و از صادرات این محصول حمایت کنند.

حسن فامیل دردشتی رییس اتحادیه صادرکنندگان فرش استان اصفهان نیز در این جلسه گفت: فرش یکی از قدیمی ترین محصولات صادراتی استان است و همچنان می تواند جزو کالاهای برتر صادراتی استان باشد.

وی افزود:اتحادیه فرش یکی از تشکل های زیرمجموعه اتاق بازرگانی است که خواستار همکاری نزدیکی در این راستاست.

کد خبر 382021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.