زندگی سخت، ساده است

به موسیقی نزدیک تر است تا به ریاضیات.  ریاضیات وابسته به ذهن اند و زندگی در ضربان قلبت ابراز وجود می کند.  زندگی سخت ، ساده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آزاده صمدی با انتشار عکسی از خودش در اینستاگرام ، این گونه نوشته است :

زندگی را به تمامی زندگی کن . در دنیا زندگی کن،  بی آنکه جزئی از آن باشی .همچون نیلوفری باش در آب ، زندگی در آب ، بدون تماس با آب . زندگی به موسیقی نزدیک تر است تا به ریاضیات.  ریاضیات وابسته به ذهن اند و زندگی در ضربان قلبت ابراز وجود می کند.  زندگی سخت ، ساده است.  خطر کن ، وارد بازی شو. چه چیزی از دست می‌دهی؟  با دست‌های تهی آمده ایم و با دست های تهی خواهیم رفت . نه ، چیزی نیست که از دست بدهیم . فرصتی بسیار کوتاه به ما داده‌اند تا سر زنده باشیم ، تا ترانه ای زیبا بخوانیم و فرصت به پایان خواهد رسید . اینگونه است که هر لحظه غنیمتی است!

شبنم مقدمی عکسی از خود در کنار بازیگر خردسال سریال هیولا، در اینستاگرامش قرار داده و این‌گونه آورده است :

گمان نمی‌کنم این روزها کسی از بیننده‌های سریال هیولا باشه که عاشق این زیبای کوچک باهوش نباشه . تمام طول فیلمبرداری من بهش میگفتم فرشته . شبیه فرشته هاست ، می گفتم بال هاتو کجا میذاری میای سر صحنه ؟ اصلا مگه فرشته ها میتونن بالهاشونو از پشتشون بردارن بعد دوباره بذارن سر جاش ؟ هر بار نخودی خندید و هر بار من دلم آب شد . برای مانیا و همه بچه های این سرزمین ، آرزوی شادی و آرامش دارم و آینده ای روشن.

هوتن‌شکیبا ، تازه ترین تیزر فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است :

بیش از یک میلیون نفر تا به امروز به تماشای بهترین فیلم از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر نشستند . رونمایی از سومین تیزر فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد ، ساخته تحسین‌شده نرگس آبیار ، به تهیه کنندگی محمد حسین قاسمی . شبی که ماه کامل شد توانست با استقبال فوق العاده شما مخاطبان عزیز روبه‌رو شود ، لطفاً اگر تا به امروز موفق به تماشای این فیلم شدید ، نظرات ارزشمندتان را با ما به اشتراک بگذارید.

گوهر خیراندیش نیز در صفحه اینستاگرام خود از سریال هیولا گفته است :

سلام عزیزان چقدر خوشحالم از اینکه سی دی های هیولا را برای دیدن انتخاب میکنید. خانواده شرافت ، روز به روز از اصل خود دور می شوند و شما نه فقط شاهد اضمحلال شرافت در خانواده ما بلکه در محیطی که در آن زندگی می کنیم هستید.

 و باز می نویسم:  تو خود بخوان حدیث مفصل ازاین مجمل.

نسرین مقانلو ، عکسی از پشت صحنه سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی در اینستاگرامش منتشر کرده و آورده است :

سخته وقتی صحنه ای در زمستان گرفته میشه و بعد تداومش در تابستان . آن هم با لباس‌های راکورد دار زمستانی در فصل تابستان . ولی با همه اینها وقتی همکاران نازنین و همراهت را در کار می بینی،  با انرژی تر از قبل کارت را ادامه میدی . امروز با خوش انرژی ترین بازیگر ، مهراوه شریفی نیا عزیز و دوست داشتنی ، سر صحنه پروژه دل .

به زودی در خانه هایتان با یک سریال رسانه خانگی مهمانتان خواهیم بود.

کد خبر 382013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.