تکذیب استعفای اعضای شورای شهر اصفهان/ فضای همدلی شهرداری و شورا حاکم است

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: هیچ یک از اعضای شورای شهر اصفهان درخواستی مبنی بر استعفا از شورا نداشته‌اند.

علیرضا نصر اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص برخی شایعات انتشار یافته در فضای مجازی مبنی بر استعفای اعضای شورای شهر اصفهان به دلیل نامه‌نگاری یکی از معاونان  شهردار در خصوص فعالیت برخی از اعضای شورای شهر اظهار کرد: این امر با توجه به برگزاری جلسات و شفاف سازی صورت گرفته طی هفته گذشته بین شهرداری و اعضای شورای شهر حل و مشکلات ایجاد شده در این زمینه برطرف شد.

وی افزود: هیچ یک از اعضای شورای شهر اصفهان در این خصوص استعفا نداده و با حضور شهردار در جلسه علنی هفته جاری همدلی شهرداری و شورای شهر تکرار و همه ابهامات موجود برطرف شد.

برخی موفقیت شهرداری و شورا را برنمی‌تابند

گفتنی است که قدرت‌الله نوروزی، شهردار اصفهان نیز در هشتاد و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر اصفهان در دوره پنجم در بدو کار خود اراده کرده با گام‌های استوار کانون خدمت برای مردم باشد، اظهار کرد: وحدت، یکدلی و همبستگی بین شهرداری و شورای شهر باعث موفقیتهایی شده که برخی آن را بر نمی‌تابند.

وی با بیان اینکه در برخی موارد غفلت و قصوری صورت می‌گیرد که برخی به خود اجازه اظهارنظرات ناخوشایند میدهند، تصریح کرد: چند روز پیش نامه‌ای نوشته شده بود که موجب رنجش اعضای شورای شهر شد که با برگزاری جلسات، رنجش‌ها رفع شد، از همین جا اعلام می‌کنیم که هر گز اجازه نخواهیم داد شورای شهر به عنوان پله دموکراسی، توسط کسانی در شهرداری تضعیف شود.

شهردار اصفهان تصریح کرد: وحدت و یکپارچگی شورا و مجموعه شهرداری به گونه‌ای بوده است که موفقیت‌های بزرگی حاصل شده است و اجازه نمی‌دهیم کسی موفقیتها را نادیده بگیرد.

نوروزی با بیان اینکه ما وحدت خود را ادامه خواهیم داد، اظهار امیداری کرد که با این  وحدت و جمع ۱۴ نفره بتوانیم شاهد اجرای پروژه‌های بزرگی در شهر باشیم.

شهردار اصفهان از اتفاقات صورت گرفته اظهار تاسف کرده است

همچنین فتح‌الله معین، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در هشتاد و چهارمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان حول محور این موضوع اظهار کرد:  شهردار اصفهان از اتفاقات صورت گرفته اظهار تاسف کرده است،  امیدواریم شاهد همبستگی و تلاش مضاعف بین مجموعه مدیریت شهری برای خدمت بیشتر باشیم.

معین اضافه کرد: از اعضای شورای شهر و سعه صدری که نشان دادند تشکر می‌کنم و امیدواریم دیگر شاهد این دست اتفاقات نباشیم.

کد خبر 382007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.