اجرای سه نمایش خیابانی به مناسبت دهه کرامت

سه نمایش عارض، آکا و یه جفت پاپری از ۱۹ تیرماه اجرا می شوند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، سه نمایش «عارض» به کارگردانی محمدرادمهر، نمایش «آکا» به کارگردانی فرامرز غلامیان و نمایش «یه جفت پاپری» به کارگردانی عاطفه نقوی به مناسبت میلاد امام رضا(ع) از ۱۹ تیرماه تا ۲۳ تیرماه در اماکن تاریخی میدان نقش جهان، پل خواجو و خیابان آمادگاه اجرا می شود.
هر کدام از این نمایش ها که با موضوع نذر برای امام رضا(ع) تولید شده اند، دو نوبت اجرا در هر روز یکی در ساعت ۱۹ و دیگری در ساعت ۲۰خواهند داشت.
نمایش «عارض» در روز چهارشنبه۱۹ تیرماه در ساعت ۱۹در خیابان آمادگاه و در ساعت ۲۰ در پل خواجو به اجرا در می آید. این نمایش در روز جمعه ۲۱ تیرماه در ساعت ۱۹ در میدان امام (ره) وساعت۲۰ در پل خواجو و در روز شنبه ۲۲ تیر ساعت۱۹ در میدان امام(ره) و ساعت ۲۰ در خیابان آمادگاه به اجرا در می آید.
نمایش «آکا» در ساعت ۱۹ روز چهارشنبه۱۹ تیرماه در میدان امام (ره) و در ساعت ۲۰ همین روز در فضای باز مجتمع عباسی در خیابان آمادگاه اجرا می شود. این نمایش در در ساعت ۱۹ روز پنجشنبه ۲۰ تیرماه در پل خواجو و در ساعت ۲۰ در خیابان آمادگاه به اجرا درمی آید. آخرین روز اجرای این نمایش شنبه ۲۲ تیرماه ساعت ۱۹ در پل خواجو و ساعت ۲۰ در میدان امام (ره) خواهد بود.
اجرای اول نمایش «یه جفت پاپری» در روز پنجشنبه ۲۰ تیرماه در ساعت ۱۹ در خیابان آمادگاه و در ساعت ۲۰ در میدان امام (ره) برپا می شود و این نمایش اجرای دوم خود را در ساعت ۱۹ روز جمعه ۲۱ تیرماه در پل خواجو و ساعت ۲۰ در میدان امام (ره) برپا می کند و در روز یکشنبه ۲۳تیرماه نیز در ساعت ۱۹ در خیابان آمادگاه و در ساعت ۲۰ در پل خواجو اجرا می شود.

کد خبر 382001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.