حمایت فوتبالی‌ها از فردوسی پور/ برای رحمتی‌ جوسازی کردند

سعید آذری که در انتشار پست اینستاگرامی مهارت خاصی دارد این روزها درگیر پرونده رضا شکاری شده که در رابطه با این پرونده هر اتفاقی می‌افتد در صفحه شخصی‌اش منتشر می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا،این روزها اشخاص مشهور سعی می کنند به جای مصاحبه با رسانه ها از طریق شبکه های مجازی نظراتشان را به اشتراک بگذارند که ورزشکاران نیز از این مسئله جدا نیستند.

برگشتم که یک فصل فوق العاده بسازیم

ولادیمر کومان بازیکن تیم فوتبال سپاهان حواشی در مورد تمدید قراردادش مبا سپاهان به وجود آمد که هواداران این تیم را نگران کرده بود وی پس از تمدید قراردادش خطاب به تماشاگران سپاهان در صفحه شخصی‌اش نوشت:

Hy guys! In the past weeks i felt your worry, im here again to make a great season togetherogetherfortheglory"! سلام به هواداران عزیز، چندهفته‌ای که گذشت من شاهد نگرانی هاتون بودم ، برگشتم که باهم یه فصل فوق‌العاده رو سپری کنیم"t

باقدرت دنبال پرونده شکاری

سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن که مدتی است درگیر پرونده رضا شکاری شده در خصوص عدم جذب این بازیکن توسط مدیران پرسپولیس در صفحه‌ شخصی اینستاگرامش نوشت:

"از امروز باقدرت بیشتری پرونده شکاری را دنبال خواهیم کرد.مدیران پرسپولیس باهوش بودند و استعلام لازم را از فیفا انجام دادند.بازیکنی که حاضر نبود یک هفته برای یک باشگاه بزرگ صبر کند مطمئناً از مشکلات خبر دارد"

برای رحمتی جو سازی کردند

فرشید باقری بازیکن تیم فوتبال استقلال با انشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرامش به برخی از پیچ ها و کانال های  هواداری انتقاد کرد و نوشت:

"ناراحتی من از این‌که به‌راحتی تأثیر می‌گیرند و پیج های رقیب و نفوذی‌های جیره‌خوار به‌ظاهر خودی خیلی راحت به هدفشون میرسن ..واسه اسم‌های بزرگی مثل رحمتی و منتظری که سال‌ها برای این تیم زحمت کشیدن به‌سادگی جوسازی کردن تا رابطه‌ی دوستانشون به جنگ و کدورت تبدیل به شه و بزرگ‌ترهای استقلالو از خونشون فراری دادن ماها که جای خودداریم. نمیدونستم سر زدن به هم‌تیمی‌هایی که حال‌وروز خوشی ندارن و شاید قرار باشِ یه مدت نبینمشون ازنظر بعضی‌ها مشکل داره. همه‌ی ما تابع حرف مربی و باشگاهیم برای موفقیت تیم"

حمایت بازیکنان فوتبال از عادل فردوسی پور

برخی از بازیکنان فوتبالبه علت برگزاری نوزدهمین جشن حافظ (دنیای تصویر) و آغاز نظرسنجی بهترین چهره تلویزیونی، برای حمایت از عادل فردوسی پور استوری او را در صفحه شخصی‌شان منتشر کردند که یکی از این افراد سید جلال حسینی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بود:

کد خبر 381993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هستی IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۰
    0 0
    عادل فردوسی پور