چه بلایی می‌خواهید بر سر ذوب آهن بیاورید

دویست و چهلمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "یک آبروریزی بزرگ در راه خواهد بود" عنوان اصلی این رسانه است که به نقل از قاسم حدادی فر کاپیتان ذوب آهن و در پی کسر بودجه امسال این باشگاه بیان شده است. وی در این رابطه اظهار کرد: با شنیدن این خبر شوکه شدم ما تنها نماینده ایران در آسیا هستیم و الان با این کسری بودجه در لیگ برتر هم حتی دچار مشکل خواهیم شد من تجربه چنین روزهایی را دارم و مطمئنم آبروریزی بزرگی در راه خواهد بود.

"چه بلایی می‌خواهید بر سر ذوب آهن بیاورید؟" دیگر عنوان این رسانه است که اشاره به جلسه مجمع سهامداران باشگاه ذوب آهن و تخصیص بودجه ٢٥میلیارد برای ١٦تیم این باشگاه دارد. رقمی که تنها پنج میلیارد افزایش نسبت به سال گذشته داشته و این در حالی است که ذوب آهن تنها نماینده ایران در باشگاه های آسیا است و نیاز به تقویت تیمی دارد تا بتواند در برابر حریفان عربستانی نتیجه لازمه را بگیرد.

"پول تراکتور همچنان مسیر عشق و عاشقی را تغییر می‌دهد"دیگر عنوان صفحه اول دویست و چهلمین شماره روزنامه اینترنتی "فوتبال اصفهان" است که خبر عقد قرارداد رضا شکاری با تراکتورسازی را می‌دهد بازیکنی که در چند روز اخیر اخبار پیوستنش به پرسپولیس بر سر زبان‌ها بود و وی نیز مرتب از عشق و علاقه‌اش به این تیم صحبت می‌کرد. در ادامه این مطلب آمده است این اولین باری نیست که تراکتور به دنبال گزینه‌های نهایی سایر تیم‌ها می‌رود و آخرین بار نخواهد بود.

"از مصاحبه‌های تنش زا خودداری نمایید" عنوان پایانی این رسانه الکترونیک است.

برای مشاهده صفحه‌های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 381976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
    0 0
    به نظرم این موضوع کاهش بودجه نباید نادیده گرفته بشود .ذوب در اوایل 90 با 5 میلیارد بسته شد شده بود گزینه سقوط آن موقع شده بود. بودجه بعضی تیم ها بالای بیست میلیارد بود . تو اون سال ها ذوب آهن رفت پلی آف وتونست توی لیگ بمونه. کاری که ذوب آهن میکنه باشگاه داری است نه تیم داری ذوب آهن این سال ها خیلی از بودجه اش رو صرف امکانات سازی کرده و زیرسازی کرده تا الان با امکانات ترین باشگاه ورزشی باشه.حالا خیلی ازتیمها از خوشان ورزشگاه ندارند بودجه شون نزدیک صد میلیلرد است.