شهردار مشهد با پذیرش استعفای معاون فرهنگی از خبرنگاران عذرخواهی کرد

شهردار مشهد گفت: آقای زارعی اقدام شجاعانه‌ای کرد و استعفا داد و من هم فارغ از شعارها به صورت جدی از رسانه‌ها و خبرنگاران عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌سانی شهرداری مشهد، محمدرضا کلائی، صبح امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اتفاق روز گذشته (سه‌شنبه) در نشست خبری نامناسب بود، اظهار کرد: بابت این اتفاق از خبرنگاران و رسانه‌ها که رکن چهارم دموکراسی هستند و از افکارعمومی عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: زارعی، معاون فرهنگی شهردار مشهد پس از مدت کوتاهی از این اتفاق عذرخواهی کرده و استعفای خود را ارائه داد اما با توجه به اینکه آخر وقت بود و نیاز به صحبت با وی وجود داشت موکول به امروز شد که با توجه به اینکه باید اشتباهات را قبول و هزینه آن را بپردازیم استعفا را پذیرفتم.

شهردار مشهد با بیان اینکه در کشور ما باب نیست فردی که خطا می‌کند عذرخواهی کرده و حرکتی انجام دهد و ما همیشه به این موضوع اعتراض داشتیم، افزود: بر این اساس باید رفتار دیگری داشته باشیم لذا استعفا را قبول کردم .

کلائی تصریح کرد: آقای زارعی اقدام شجاعانه‌ای کرد و استعفا داد و من هم فارغ از شعارها به صورت جدی از رسانه‌ها و خبرنگاران عذرخواهی می‌کنم.

وی گفت: با اینکه در دهه کرامت هستیم و به طور کلی حوزه فرهنگی حوزه پرکاری است اما باید هزینه‌ها را بدهیم تا روند اصلاح شود لذا امروز سرپرستی برای حوزه فرهنگی تعیین خواهد شد.

شهردار مشهد با اشاره به اینکه ما در رفتارهایی که داریم بر شفافیت و صداقت تاکید داریم، اضافه کرد: وقتی به دوگانگی و چندگانگی رفتارها انتقاد داریم باید هزینه‌ها را بپذیرم و طرفدار آن باشیم تا روندها اصلاح شود که این هزینه را با از دست دادن یک معاون پرداختیم و با این موضوع روندها اصلاح خواهد شد.

کلائی افزود: خبرنگاران و رسانه‌ها می‌توانند روی شهر مشهد به عنوان نقطه‌ای که مدیران آن پاسخگو هستند، حساب کنند.

کلائی گفت: البته من نیز باید حریم خصوصی را رعایت می‌کردم اما این اتفاق به سرعت افتاد که بابت آن عذرخواهی می‌کنم.

کد خبر 381956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.