مهارت‌افزایی و نشاط اجتماعی در فعالیت‌های فرهنگی لازم است

تیران-فرماندار تیران و کرون گفت: مهارت افزایی و ایجاد نشاط اجتماعی در فعالیت‌های فرهنگی و اوقات فراغت برای نسل جوان لازم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از تیران، مجید حججی در نشست ستاد اوقات فراغت تابستانه تیران و کرون با اشاره به اینکه برنامه ریزی برای اوقات فراغت و غنی سازی آن از ضرورت خاصی برخوردار است، اظهارکرد: مهارت‌افزایی و ایجاد نشاط اجتماعی در فعالیت‌های فرهنگی و اوقات فراغت برای نسل جوان لازم است.

وی افزود: اگر برنامه‌ریزی صحیحی برای این فصل از زندگی افراد به ویژه جوانان و نوجوانان صورت نگیرد این فرصت طلایی توسط برنامه های بی فایده امکان دارد پر شود که خسارت‌های زیادی را برای جامعه به همراه خواهد داشت و آسیب های آن فراگیر خواهد بود.

فرماندار تیران و کرون ادامه داد: توجه به نیازهای روز و استفاده از فضای مجازی و مهارت افزایی در این حوزه موجب تقویت عملکرد و بهبود فعالیت ها می شود و ادارات باید ظرفیت های خود را در این حوزه بکارگیرند و بخش خصوصی را نیز فعال کنند.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر عملکرد فعالیت های اوقات فراغت اهمیت دارد، خاطرنشان کرد: هم‌افزایی در فعالیت ها موجب تقویت عملکرد می‌شود که در امر نظارت بر آن ها تاکید و توجه می‌شود.

حججی با بیان اینکه در حوزه گردشگری در شهرستان جای کار زیاد وجود دارد، گفت: مخاطبین اوقات فراغت را در قالب اردو به بازدید مناطق گردشگری شهرستان ببرید و ظرفیت‌ها را به آن ها نشان دهید.

وی بر فعالیت گروهی و مهارت افزایی نیز تاکید کرد و یادآورشد: آموزش کار تیمی و تمرین کارهای گروهی به تقویت فعالیت‌های اجتماعی و موثر شدن آن ها در آینده کمک می‌کند.

کد خبر 381923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.