شاخص کل بورس امروز ۱۸ تیرماه کاهشی شد

شاخص کل بورس تهران پس از رشد یک‌هزار واحدی روز گذشته نتوانست روند رو به رشد خود را حفظ کند و با یک تغییر مسیر، کاهشی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران از ابتدای معاملات امروز- سه شنبه ۱۸ تیرماه- روند نزولی به خود گرفت و در ساعت ۱۱:۱۵ دقیقه کف معاملاتی امروز را با ۲۴۸ هزار و ۷۱۶ واحد به ثبت رساند؛ پس از آن با کمی رشد توانست در نهایت با ۵۳۸ واحد معادل ۰.۲۲ درصد کاهش نسبت به دیروز، معاملات امروز را با ۲۴۸ هزار و ۷۱۶ واحد به پایان رساند.

همچنین حجم معاملات امروز بازار بورس تهران، سه هزار و ۱۵۸ میلیون سهم، طی ۰۱ هزار و ۶۱۸ معامله و به ارزش بالغ بر ۱۱ میلیون و ۷۱۷ هزار و ۲۰۷ میلیون ریال و رازش بازار نیز بالغ بر ۹ میلیون و ۳۳۸ هزار و ۲۹۱ میلیارد ریال شد.

از تغییرات دیگر شاخص‌های بورس می‌توان به افزایش ۱۱۳ واحدی شاخص کل هم وزن، کاهش ۱۵۰ واحدی شاخص قیمت، ۴۷۹ واحدی شاخص بازار اول، ۶۸۴ واحدی شاخص بازار دوم، ۴۳۱ واحدی شاخص صنعت، ۴۵ واحدی شاخص ۳۰ شرکت بزرگ و کاهش ۳۱ واحدی شاخص ۵۰ شرکت بزرگ اشاره کرد.

در این میان نمادهای " سدشت۱"،" برکتح۱"و" ثشاهدح۱" بیشترین افزایش قیمت و نمادهای " حفاریح۱"، "وآذرح۱" و " داروح۱" بیشترین کاهش قیمت را تجربه کرد.

کد خبر 381908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.