۵۰ هزار کاشانی کارت ملی هوشمند ندارند

کاشان_مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان گفت: ۵۰ هزار نفر در کاشان هنوز کارت ملی هوشمند دریافت نکرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، حسین غفرانی در دیدار با فرماندار این شهرستان، اظهار کرد: در زمینه تولید کارت ملی هوشمند به مرحله بومی‌سازی انبوه رسیده‌ایم و در آینده نزدیک تولید و توزیع کارت ملی هوشمند افزایش پیدا می‌کند.

وی عنوان کرد: حدود ۲۲۰ هزار نفر در شهرستان کاشان کارت ملی هوشمند خود را دریافت کرده و حدود ۵۰ هزار نفر نیز باید در این زمینه اقدام کنند.

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان با اشاره به موقعیت مکانی نامناسب اداره ثبت احوال کاشان، تصریح کرد: شهروندان کاشانی هنگام مراجعه به این اداره نارضایتی خود را بابت شلوغی محل و نبود پارکینگ اعلام می‌کنند.

غفرانی با بیان اینکه ظرفیت‌های فراوانی در این شهرستان وجود دارد و باید از آن استفاده شود، تأکید کرد: از مهمترین سیاست‌های سازمان ثبت احوال ثبت وقایع حیاتی و آمار جمعیتی در مهلت‌های مقرر، دسته‌بندی و ارایه آن به نهادهای مربوط است تا مبنای برنامه‌ریزی‌های آینده قرار بگیرد.

وی ادامه داد: همکاری مؤثر سازمان ثبت احوال با دهیاران و شهرداری‌ها و بیمارستان‌ها زمینه ثبت به‌هنگام وقایع حیاتی را فراهم و ایران را به یکی از کشورهای پیشگام در تهیه و دسته‌بندی آمارهای جمعیتی تبدیل کرده است.

کد خبر 381902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.