آغاز احداث بزرگترین پردیس فرهنگی کاشان

کاشان_شهردار کاشان از آغاز احداث بزرگترین پردیس فرهنگی این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، سعید ابریشمی‌راد در مراسم بهره‌برداری از خانه ورزش اردیبهشت خیابان کارگر این شهر با اشاره به بازگشت مالکیت سالن ورزشی این محله به شهرداری، اظهار کرد: شهرداری کاشان آماده است مدیریت این مجموعه و بهره‌برداری از آن را به معتمدان منطقه واگذار کند.

وی با بیان اینکه این محله از مناطق کم‌برخوردار کاشان و جزو محلات هدف بازآفرینی شهری است، عنوان کرد: علاوه بر دو مجموعه ورزشی، احداث بزرگترین پردیس فرهنگی کاشان نیز در این محدوده پیش‌بینی شده است.

شهردار کاشان تصریح کرد: در این پردیس فرهنگی، سالن آمفی‌تئاتر با ظرفیت ۳۵۰ نفر، پلاتوی ۲۰۰ نفره، گالری، نمایشگاه، کافه‌ کتاب، کتابخانه، لابراتور زبان، مکانی برای رشته‌های هنری، کلاس‌های آموزشی و کارگاهی و انواع فضاهای هنری در نظر گرفته شده است.

ابریشمی‌راد با بیان اینکه اعتبار لازم برای ساخت این پردیس فرهنگی بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان است، خاطرنشان کرد: عملیات ساختمانی این مجموعه فرهنگی تا نیمه نخست سال ۹۹ به پایان می‌رسد.

وی گفت: اجرای این پروژه و وجود تأسیسات دیگری مانند سالن بتنی واقع در اراضی کارخانه ریسندگی با مساحت پنج هزار و ۲۰۰ متر در این محدوده، زمینه ایجاد تحول در نما و منظر محله و افزایش دسترسی ساکنان آن و مناطق اطراف به امکانات شهری را فراهم می‌کند.

کد خبر 381899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.