نرخ کرایه‌های تاکسی ۲۵ درصد افزایش یافت

معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان از افزایش ۲۵ درصدی کرایه‌های تاکسی در شهر همدان خبر داد و گفت: به طور استثنا در خط آزادگان چون مشکل کاهش درآمد داشتند کرایه‌ها ۵۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش ایمنا، میلاد کریمی با اعلام این خبر اظهار کرد: قرار بود قبل از نوروز کرایه تاکسی در همدان افزایش پیدا کند اما با توجه به اینکه استاندار صلاح ندانست این امر به امسال موکول شد.

وی ادامه داد: افزایش نرخ کرایه تاکسی امسال در شورای اسلامی شهر به تصویب رسید و موضوع را به ستاد تنظیم بازار بردیم و بررسی‌های لازم صورت گرفت.

کریمی با اشاره به اینکه هدف ما دفاع از خطوط و تاکسی‌داران بوده و به همین دلیل پیگیری لازم صورت گرفت، گفت: امسال کرایه‌های شهر همدان ۲۰ تا ۲۵ درصد افزایش داشت و همدان تنها شهری بود که این میزان افزایش کرایه را شاهد بود.

مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان با بیان اینکه امسال حتی در مرکز کشور نرخ کرایه تاکسی‌ها تنها ۲۰ درصد افزایش داشته است، تصریح کرد: به طور استثنا در خط آزادگان نیز چون مشکل کاهش درآمد داشتند، ۵۰ درصد کرایه افزایش یافت.

وی با اشاره به اینکه افزایش کرایه باید مراحل مختلفی را طی کند و نیاز به رایزنی‌های فراوانی دارد، ‌ خاطرنشان کرد: کرایه تاکسی با توجه به شاخص نرخ تورم بانک مرکزی افزایش پیدا می‌کند.

کد خبر 381885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.