تحقق ۹۶ درصدی بودجه شهرداری کاشان

کاشان_شهردار کاشان گفت: درسال گذشته برای نخستین بار ۹۶ درصد بودجه شهرداری محقق شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، سعید ابریشمی‌راد در دیدار با نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه کاشان به مناسبت هفته دهیاری‌ها و شهرداری‌ها، اظهار کرد: از مدت‌ها قبل شهروندان شهرداری‌ها را به عنوان نهادی صرفا خدماتی می‌شناختند، اما امروزه این ارگان با تغییر رویکرد در همه اموری که به ارتقای کیفیت زندگی مردم مربوط است فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: در شرایط سخت اقتصادی و به واسطه عزت و اقتدار ملت ایران در ایستادگی مقابل قدرت‌های مستکبر، خدمت کردن ارزشمندتر است.

شهردار کاشان یادآور شد: شاخص‌های توسعه سال ۹۷ در مقایسه با پنج سال گذشته بیشتر بوده و با وجود مشکلات اقتصادی و افزایش چند برابری قیمت مواد اولیه و هزینه‌ها خدمات مطلوبی به مردم ارائه شده است.

ابریشمی‌راد اضافه کرد: در سال ۹۷ بیش از ۶۵ میلیارد ریال برای بهسازی معابر ناجی‌آباد که منطقه‌ای کم‌برخوردار و پرجمعیت است هزینه شد.

وی خاطرنشان کرد: بودجه شهرداری کاشان در سال گذشته بالغ بر ۴۱۰ میلیارد تومان بود و تنها ۷۰۰ میلیون در قالب اوراق خزانه و ۱۸۵ میلیون برای بهبود عبور و مرور به این شهرداری کمک شد این در حالی است که طبق آمار دفتر شهری و امور روستایی برای نخستین بار ۹۶ درصد بودجه محقق شد.

کد خبر 381878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.