نظامنامه انتصاب مدیران آب و برق به‌زودی ابلاغ می‌شود

وزیر نیرو گفت: به‌زودی نظامنامه انتصاب مدیران آب و برق از طریق فراخوان نهایی شده و به عنوان یک کار سازمان یافته ابلاغ خواهد شد و انتظار ما جاری شدن آن در شرکت‌های زیرمجموعه این وزارتخانه است.

به‌گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، رضا اردکانیان در سفر به استان فارس در جمع مدیران عامل صنعت آب و برق این استان با اشاره به انتصاب مدیران این وزارتخانه از طریق فراخوان، اظهار کرد: پیام این شیوه انتصاب این است که مدیران وزارت نیرو با تجربه‌اندوزی چهل ساله به سطحی از توانمندی رسیده‌اند که می‌توانند همکاران خودشان را بر اساس ضوابط و شرایط انتخاب کنند.

وی با اشاره به انتصاب مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو به عنوان نخستین انتخاب مدیران آب و برق از طریق فراخوان یادآور شد: در این فرآیند، انتخاب بر اساس شایستگی‌های فردی باعث اعتماد به نفس در فرد شده و در تصمیم گیری‌های آن مدیر موثر خواهد بود.

وزیر نیرو ادامه داد: به‌زودی نظامنامه این فراخوان نهایی شده و به عنوان یک کار سازمان یافته ابلاغ خواهد شد و انتظار ما این است که در شرکت‌ها نیز جاری و ساری شود.

وی اضافه کرد: جوان‌های شایسته و ظرفیت‌های وسیع این کشور نباید احساس کنند چون ارتباط ویژه‌ای ندارند باید از کشور به خارج  کوچ کنند.

وزیر نیرو موضوع منابع انسانی را اولین و مهمترین مسئله در این وزارتخانه دانست و گفت: وزارت نیرو باید پیشگام حل و فصل یک سری مسائل در سایر سازمان‌ها باشد و این به جهت بهره‌مندی بالاتر از ظرفیت منابع انسانی کشور است.

اردکانیان افزود: وزارت نیرو به عنوان دستگاه متولی که پاسخگوی نیاز آب و برق جمعیت ۸۰ میلیونی کشور است و در خیلی از زمینه‌ها دستاوردهای وسیعی هم داشته است باید از لحاظ ظرفیت مدیریتی کشور سرامد سازمان‌های کشور باشد.

کد خبر 381874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.