یک مغرض در حال خلع سلاح باشگاه!

سعید آذری در فاصله چند ساعت دو پست در اینستاگرام قرار داد که به نظر گلایه ای از بودجه باشگاه بود که توسط ذوب آهن پاسخ مثبت داده شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مدیران ارشد کارخانه ذوب آهن امروز طی تصمیمی تصویب کردند که مبلغ ۲۸ میلیارد تومان برای باشگاه ذوب آهن در فصل جاری بودجه مالی در نظر بگیرند و این مبلغ باید به جز تیم فوتبال به بقیه تیم‌ها نیز اختصاص یابد و همین امر باعث می‌شود تا مشکلاتی برای تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا به وجود آید.

پیش از این قرار بود مبلغ ۵۰ میلیارد تومان بودجه برای این فصل از رقابت‌ها در اختیار مدیران باشگاه قرار بگیرد. اما حالا کاهش نزدیک به ۴۰ درصدی باعث شده تا تمام برنامه های آن ها در تمامی رشته ها بر هم بریزد. البته شاید جدال لفظی و پست های اینستا گرامی سعید آذری قبل از پایان لیگ روی این بودجه تاثیر گذاشته باشد.

سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در پستی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نوشت:

"میخواهند دندانهای گاندو را بکشند تا بدون دفاع در آوردگاه آسیایی شرکت کند.
در حالیکه تیمهای عر بستانی، قطری و اماراتی، چینی. و ژاپنی در حال مسلح شدن می باشند، یک نفر در مجموعه ما در حال کشیدن دندانهای گاندوی ذوب آهن است. علیرغم محبت و درایت مهندس یزدی زاده عزیز در همه جبهه ها یک مغرض در حال خلع سلاح باشگاه است."

"این پست و گلایه، به نظر در مورد مسئله بودجه باشگاه ذوب آهن است. بودجه ای که علیرغم حضور موفق ذوب آهن در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و نیاز مبرم به تقویت این تیم، به نظر حتی کمتر از فصل گذشته است و ذوب آهن باز هم باید با مشکلات مالی در زمینه خرید بازیکن دست و پنجه نرم کند. البته سعید آذری، چند ساعت بعد، پست دیگری در اینستاگرام شخصی اش منتشر کرد که به نظر مشکلات باشگاه ذوب آهن در آستانه حل شدن است و یا شاید سعید آذری قانع شده یا این میزا"

کد خبر 381848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.