کار مدیران شهری عبادت است

کاشان_نماینده ولی فقیه و امام‌جمعه کاشان گفت: در نظام توحیدی کمک به انسان‌ها با ارزش و خدمت مدیران شهری عبادت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، آیت‌الله عبدالنبی نمازی در دیدار با شهردار و مدیران شهری کاشان به مناسبت هفته نکوداشت دهیاری‌ها و شهرداری‌ها با تأکید بر ضرورت استفاده از همه امکانات برای رفع مشکلات مردم، اظهار کرد: گمان نکنید کار خدماتی کم‌ارزش است، خدمت به انسان‌ها در هر شرایط و هر لباسی با اهمیت و قابل ستایش است.

وی با بیان اینکه در نظام توحیدی کمک به انسان‌ها با ارزش و خدمت مدیران شهری عبادت است، عنوان کرد: حکومت در نظام توحیدی دنیا و آخرت افراد را اصلاح می‌کند.

 امام‌جمعه کاشان با بیان اینکه خدمت به مردم در حکومت اسلامی توفیقی است که خداوند به افراد صالح و باتقوا عنایت کرده است، اضافه کرد: مدیران شهری باید قدردان خداوند باشند که به آنان توفیق خدمت به مردم عنایت کرده است.

آیت الله نمازی با بیان اینکه مردم نیازها و مشکلات زیادی دارند و مسئولان باید برای رفع آن‌ها تلاش کنند، ادامه داد: کار در شهرداری با اضطراب همراه است، مسئولان و کارکنان شهرداری باید در همه ایام سال و همه ساعات شبانه‌روز در خدمت مردم باشند.

وی با بیان اینکه مدیران شهری باید به دنبال کسب رضایت مردم باشند، اظهار کرد: مسئولان باید کارها را برای مردم آسان بگیرند و به گونه‌ای رفتار کنند که در آینده دچار خسران نشوند.

کد خبر 381846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.