امیرعلی و فاطمه، محبوبترین نام‌ها در کاشان

کاشان_رییس اداره ثبت احوال کاشان گفت: امیرعلی در نوزادان پسر و فاطمه در نوزادان دختر بیشترین فراوانی نامگذاری این شهرستان را به خود اختصاص داده‌اند.

علی مستوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، اظهار کرد: در سال گذشته پنج هزار و ۵۱۷ واقعه ولادت در این شهرستان ثبت شده که از این تعداد دو هزار و ۷۳۵ نوزاد پسر و بقیه دختر بوده‌اند.

وی عنوان کرد: امیرعلی، علی، امیرحسین، ابوالفضل، امیر عباس و محمد در بین نوزادان پسر و فاطمه، زهرا، حلما، زینب و رقیه در بین نوزادان دختر محبوبترین نام‌ها میان خانواده‌های کاشانی بوده است.

رییس اداره ثبت احوال کاشان با بیان اینکه سال گذشته یک‌هزار و ۸۶۹ نفر در این شهرستان فوت کرده‌اند، تصریح کرد: ۸۵۶ از این تعداد زن و یک‌هزار و ۱۱۳ نفر مرد بوده‌اند.

مستوری از ثبت دو هزار و ۸۳ ازدواج از سال گذشته تاکنون در این شهرستان خبر داد و افزود: بر اساس آخرین سرشماری جمعیت این شهرستان ۳۷۲ هزار نفر است. 

وی با بیان اینکه جمعیت هدف این شهرستان برای دریافت کارت هوشمند ملی ۲۷۱ هزار و ۴۷۸ نفر است، خاطرنشان کرد: ۲۲۰ هزار نفر از این تعداد کارت ملی هوشمند خود را دریافت کرده‌اند و ۵۰ هزار نفر همچنان از کارت ملی سابق استفاده می‌کنند.

رییس اداره ثبت احوال کاشان ادامه داد: با توجه به پایان مهلت اعتبار کارت ملی قدیمی لازم است شهروندان با مراجعه به یکی از پنج ایستگاه صدور کارت ملی هوشمند در شهرستان، برای تعویض کارت خود اقدام کنند.

کد خبر 381843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.