ارایه بیش از ۲ هزار مشاوره به شهروند اصفهانی در هفته گذشته

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان در هفته گذشته دو هزار و ۲۴۵ مورد مشاوره یا اطلاعات مربوط به اماکن تفریحی، حمل و نقل عمومی و شماره تلفن شهرداری‌های مناطق ۱۵ گانه را به شهروندان ارائه کردند.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت، شش هزار و ۱۸۳ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند که از این تعداد پنج هزار و ۸۹۷ پیام جهت پیگیری به ثبت رسید.

از مجموع تماس‌های واصل شده سه هزار و ۱۱۸ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۵۲ درصد، ۲۵۲ تماس معاونت عمران معادل سه درصد و ۸۱ مورد نیز ترافیکی شامل یک درصد از مجموع کل پیام‌ها است؛ سایر پیام‌ها نیز به سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری ارجاع شد.

این گزارش حاکی است ۷۲۳ مورد از تماس‌های شهروندان مربوط به ترکیدگی و بازبودن والو فضای سبز، قطعی روشنایی پارک‌ها و فضای سبز همچنین ساخت و ساز بدون مجوز که به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایت‌مندی ۹۱ درصدی تماس‌گیرندگان اداره ۱۳۷ بوده است.

در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، پنج هزار و ۳۷۰ تماس با شهروندان برقرار شده است.

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته دو هزار و ۲۴۵ مورد مشاوره یا اطلاعات مربوط به اماکن تفریحی، حمل و نقل عمومی  و شماره تلفن شهرداری های مناطق ۱۵ گانه را به شهروندان ارائه کردند.

به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

کد خبر 381826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.