افزایش مصدومان زلزله مسجدسلیمان/قاتل جام‌جم در دام پلیس

در بسته خبری امروز از تخریب ۳۰ تا ۵۰ درصدی ۶۱ خانه در مسجدسلیمان تا تصویب ‎٣٤ طرح اشتغال‌زایی روستایی در میناب و صادرات تن ماهی و تخم‌مرغ خوراکی تازه از «دیر» به قطر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای جنوبی کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

تصویب ‎٣٤ طرح اشتغال‌زایی روستایی در میناب

هرمزگان: مسعود قاسمی، ​‎معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان میناب گفت: ٣٤ طرح اشتغال‌زایی روستایی در سال ٩٧ در شهرستان میناب به تصویب رسیده است.

آغاز به‌کار عملیات آبخیزداری در شهرستان بستک

هرمزگان: حامد احمدپور، ر ییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بستک از آغاز به‌کار عملیات آبخیزداری حوزه گوده یک و دو این شهرستان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی خبر داد.

رشد ٤٩ درصدی درآمد اکرام ایتام و محسنین در قشم

هرمزگان: غلامرضا غلامی​، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) قشم از رشد ۴۹ درصدی درآمد اکرام ایتام و محسنین این شهرستان در سه ماهه نخست سال‌جاری خبر داد.

******************************************************************************************************************************

قاتل جام‌جم تسلیم شد

بوشهر: خلیل واعظی، فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که پس از درگیری با دوست خود در شهر" جم" با ضربات چاقو باعث مرگ وی شده بود سرانجام خود را تسلیم کرد.

۱۶۸ تن ماهی و تخم‌مرغ خوراکی تازه از «دیر» به قطر صادر شد

بوشهر: اسماعیل محمودی، رییس شبکه دامپزشکی شهرستان دیر گفت: در راستای رونق تولید از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۳۷ تن تخم مرغ خوراکی و ۳۱ تن ماهی خوراکی تازه با نظارت شبکه دامپزشکی از اسکله تجاری دیر به مقصد کشور قطر صادر شده است.

۲ پروژه اشتغالزایی ۳۸۰ میلیارد تومانی در «دشتی » اجرا می‌شود

بوشهر: عبدالله نادری، فرماندار شهرستان دشتی گفت: به‌زودی عملیات اجرایی دو پروژه اشتغال‌زایی با اعتبار بالغ بر ۳۸۰ میلیارد تومان در شهرستان آغاز خواهد شد.

*****************************************************************************************************************************

تعداد مصدومان زلزله مسجدسلیمان به ۱۱۴ نفر رسید

خوزستان: کیامرث حاجی‌زاده، مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با بیان اینکه آمار مصدومان زلزله مسجدسلیمان به ۱۱۴ نفر رسیده است، گفت: ۱۰ نفر از مصدومان در بیمارستان بستری هستند و بقیه به‌صورت سرپایی درمان شدند.

تخریب ۳۰ تا ۵۰ درصدی ۶۱ خانه در مسجدسلیمان

خوزستان: شهام سلیمانی، شهردار مسجدسلیمان گفت: در اثر وقوع زلزله امروز در مسجدسلیمان ۶۱ ساختمان بین ۳۰ تا ۵۰ درصد تخریب شدند و دیوارهای حدود ۸۰ ساختمان ترک‌هایی پیدا کردند.

ریزش بخش‌هایی از بیمارستان نفت مسجدسلیمان

خوزستان: ​کیامرث حاجی‌زاده، مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: بیمارستان شرکت نفت مسجدسلیمان که دارای بافت فرسوده بود در برخی بخش‌ها دچار ریزش شد که بلافاصله بیمارستان تخلیه شد.

کد خبر 381816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.