۳۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰
تحولات بزرگ در منطقه ۱۴

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: از ابتدای سال‌جاری منطقه ۱۴ به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده و در ماه‌های آینده با افتتاح پروژه‌های عمرانی متعدد، توسعه و آبادانی در این منطقه گسترش پیدا خواهد کرد.

علی شمسی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پروژه‌های عمرانی در دست اجرای منطقه ۱۴، اظهار کرد: نخستین پروژه این کارگاه های عمرانی احداث خیابان منتظرالمهدی است که تا شهریورماه سال جاری افتتاح و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ورزشگاه‌های «سهراب» و «رستم» پروژه های فرهنگی ورزشی منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان است که تا آذرماه امسال در اختیار شهروندان قرار می گیرد، افزود: ادامه خیابان فرزانگان و اتصال آن به رینگ چهارم همچنین پروژه تقاطع غیرهمسطح اردستانی از پروژه‌هایی است که تا بهمن ماه امسال در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان  با اشاره به احداث سومین میدان بزرگ شهری اصفهان در این منطقه، تصریح کرد: ایجاد این میدان یکی از مباحث مهم دولت در حوزه بازآفرینی شهری است؛  در سومین میدان شهری اصفهان توجه به کمبود سرانه‌های فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، درمانی و هتل مورد نیاز در مجاورت حرم حضرت زینب مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه چهار هکتار از سومین میدان شهری اصفهان در اختیار اوقاف قرار دارد، ادامه داد:  سفت کاری احداث بقعه که به اتمام رسیده و چند شبستان و یک پارکینگ در حال احداث برعهده اوقاف است و هیچ ریالی از عوارض شهری مردم منطقه ۱۴، شهر اصفهان و همچنین ‌حساب‌های ارزش افزوده‌ای که به شهرداری ارائه می‌شود در این محدوده هزینه نخواهد شد و تمام هزینه‌ها توسط اداره اوقاف و خیران تأمین می‌شود.

شمسی ادامه داد: در بخش تجاری‌های اطراف حرم حضرت زینب که در پیش بینی ۱۵ هکتار سومین میدان بزرگ شهری قرار دارد، ساخت مجتمع تجاری یکی از ۱۳ باکس تعریف شده برای اطراف حرم است که توسط سرمایه گذار شریک شهرداری در حال ساخت است و پس از اتمام پروژه، درآمد حاصل از آن را برای آزادسازی مابقی پروژه این میدان استفاده خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه منطقه ۱۴ یک منطقه در حال توسعه است، تاکید کرد: این منطقه در گذشته از مبتدی ترین زیرساخت ها محروم بود، اما در این دوره مدیریت شهری پروژه‌های بزرگی برای آن تعریف شده و در حال اجرا است تا شاهد تحولات بزرگ در آن منطقه باشیم

کد خبر 381808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.