جدال تیم‌های اصفهانی با اهوازی/ گیتی و حفاری، دوئل همیشه حساس

هفته دوم لیگ برتر فوتسال با انجام هفت دیدار در شهرهای مختلف در روز چهارشنبه -۱۹ تیرماه- پیگیری می‌شود؛ گیتی‌پسند در اهواز میهمان حفاری و هایپرشهر در شاهین‌شهر میزبان اهورای بهبهان هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته دوم لیگ برتر فوتسال در حالی باید با هفت دیدار پیگیری شود که بازی‌های هفته اول چنگی به دل نزد و شاید تیم‌ها زمان بیشتری نیاز دارند تا به شرایط عادی برگردند. به‌جز دیدار گیتی پسند اصفهان و ملی حفاری اهواز که بنا به درخواست تیم گیتی پسند یک ساعت زودتر انجام خواهد شد بقیه مسابقات روز چهارشنبه – ۱۹ تیرماه- رأس ساعت ۱۸ آغاز خواهد شد.

حفاری به دنبال انتقام

شاگردان حمید بیغم هفته گذشته در مقابل هایپرشهر تازه لیگ برتری شده با تساوی بدون گل متوقف شدند. تساوی داربی فوتسال اصفهان در حالی رقم خورد که بیغم تعدادی از بازیکنانش را به دلایل مختلفی در اختیار نداشت؛ ضمن اینکه گیتی پسندی‌ها در آن دیدار از نعمت داشتن هوادار نیز محروم بودند.

حفاری اهواز هفته گذشته توانست در خانه شاهین کرمانشاه با نتیجه پر گل ۶ بر ۴ بازی را به نفع خود به پایان برساند؛ اما به دست آوردن این برد خیلی هم کار آسانی برای اهوازی‌ها نبود و حتی دقایقی از بازی شاهین خوب درخشید و حتی با یک گل از حفاری پیشی گرفت؛ ولی درنهایت شاهین نتوانست حفاری را شکار کند.

گیتی پسند با یک امتیاز به‌صورت مشترک با هایپرشهر در رده هفتم جدول رده‌بندی و حفاری به‌واسطه گل زده بیشتر نسبت به آذرخش بندرعباس در رده پنجم قرار دارد. به دلیل فاصله کم امتیازی تیم‌ها در جدول رده‌بندی، امتیازات این دیدار برای هر دو تیم گیتی پسند و حفاری اهواز از اهمیت خاصی برخوردار است.

یک شهر، یک شگفتی

اهورا در هفته اول میزبان مس سونگون مدعی بود ولی با نتیجه سنگین ۷ بر ۴ مغلوب شاگردان تقی زاده شد تا اولین باخت دوره بیست و یکم لیگ و برتر فوتسال به نام اهورا بهبهان ثبت شود. در این بازی تجربه بازیکنانی چون مهدی جاوید بر جوانی آقاپور چربید تا یادآوری کند دود هنوز از کنده بلند می‌شود.

هایپرشهر در هفته نخست پیروز نشد ولی دوستان نویدبخش از جان‌ودل مایه گذاشتند تا یک تساوی شیرین سه گله برایشان در مقابل گیتی پسند مدعی رقم بخورد. شگفتی سازی هایپرشهر پایانی نداشت و کمتر کسی انتظار چنین بازی قدرتمند و متفکرانه‌ای را از شاگردان تازه لیگ برتری شده هایپرشهر داشت.

هایپرشهر با یک امتیاز به‌صورت مشترک با گیتی پسند در رده هفتم جدول رده‌بندی و اهورا بهبهان نیز به‌واسطه گل زده بیشتر نسبت به فرش آرا و سوهان محمد سیما در رده یازدهم قرار دارد.

برنامه دیگر دیدارها و جدول رده‌بندی کامل لیگ به شرح زیر است:

کد خبر 381806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.