بهترین اسپیکرهای هوشمند سال ۲۰۱۹

اگر می‌خواهید بدون این که از جای خود بلند شوید موسیقی مورد علاقه خود را بشنوید و یا چراغ‌ها را روشن کنید، یک بلندگوی هوشمند می‌تواند به شما کمک کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، امروزه اسپیکرهای هوشمند از محبوبیت و استقبال بی‌نظیری برخوردار هستند. این گجت‌ها به کاربران امکان می‌دهند تا از وضعیت آب و هوا و جدیدترین اخبار روز آگاه شوند، با دوستان و اعضای خانواده  تماس صوتی برقرار کرده و یا به مخاطبان خود پیام متنی ارسال کنند. همه این کارها تنها با ارسال یک پیام و دستور صوتی به اسپیکر هوشمند انجام می‌گیرد. محصولات شرکت‌های گوناگون از نظر اندازه، قیمت و کیفیت صدا با هم متفاوت است، بنابراین افراد باید طبق نیاز خود محصول مورد نظر را انتخاب کنند. در ادامه به بررسی بعضی از  اسپیکرهای هوشمند سال ۲۰۱۹ می‌پردازیم.

Amazon Echo Dot  (نسل سوم(

اسپیکر هوشمند Amazon Echo Dot بهتر از مدل‌های قبلی به نظر می‌رسد. این گجت با برنامه Alexa سازگار است. ممکن است شما با خرید این بلندگو کیفیت صدا را قربانی اندازه و قیمت آن کنید، اما می‌توانید آن را به بلندگوهای معمولی دیگر نیز وصل کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوید. قیمت Amazon Echo Dot ، ۵۰ دلار ارزیابی شده است که در برابر گجت‌های مشابه خود قیمت معقولانه‌ای دارد.


Sonos One

اگر بلندگویی می‌خواهید که کیفیت صدای عالی داشته باشد، Sonos One را خریداری کنید. رقابت‌کردن با این بلندگو از نظر کیفیت صدا بسیار دشوار است. این گجت با برنامه‌های Alexa  وGoogle assistant  سازگاری دارد و کاربر می‌تواند برنامه مورد علاقه خود را در بخش تنظیمات انتخاب کند. قیمت این بلندگو ۲۰۰ دلار ارزیابی شده است.

Google Home Mini

اسپیکر هوشمند Google Home Mini با برنامه Google Assistant  سازگاری دارد. این بلندگو به دلیل قیمت یکسان خود با Amazon Echo Dot، جایگزین آن شده است، زیرا به نظر می‌رسد کهGoogle Assistant  هوشمندتر از Alexa  عمل می‌کند زیرا توانایی تشخیص صدای چندین فرد متفاوت را دارد.

Apple HomePod

اسپیکر هوشمند Apple HomePod کیفیت صدای فوق العاده‌ای دارد و صدا را بر اساس اتاقی که در آن قرار دارد تنظیم می‌کند. استفاده از این گجت کمی محدودتر از بقیه مدل‌های مشابه است زیرا کاربر تنها می‌تواند از طریق سرویس موسیقی اپل، آهنگ مورد نظر خود را انتخاب کند. محدودیت دیگر این دستگاه این است که فقط با برنامه HomeKit کار می‌کند. بنابراین اگر واقعا به محصولات اپل علاقه دارید و کیفیت صدای عالی برایتان اهمیت دارد، Apple HomePod با وجود محدودیت‌هایی که دارد انتخاب خوبی است. قیمت این محصول ۳۰۰ دلار است.

JBL Link ۲۰

اسپیکر هوشمند JBL Link ۲۰ با برنامه Google Assitant  سازگاری داشته و قابلیت اتصال به Wi-Fi منزل و بلوتوث تلفن همراه را دارد. این بلندگوی قابل حمل، کاملا ضد آب است و کیفیت صدای خوبی دارد. باتری داخلی دستگاه قابلیت شارژ مجدد را دارد، به گونه‌ای که کاربران با هر بار شارژ کامل می‌توانند برای مدت ۱۰ ساعت از آن استفاده کنند. قیمت این گجت ۲۰۰ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 381793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.