آخرین وضعیت ترافیکی شهر اصفهان

عصر امروز ساعت۱۸ و ۳۰ دقیقه در تقاطع جی- پروین یک دستگاه خودرو پراید به علت رعایت نکردن حق تقدم با یک موتورسیکلت برخورد کرد و حادثه‌ای جرحی را رقم زد و در مسیر حادثه تراکم ترافیکی به وجود آمد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز کنترل ترافیکی شهرداری اصفهان امروز -دوشنبه هفدهم تیر ماه- ساعت ١٩ در هر دو مسیر خیابان کاوه، ورودی خیابان جی، مسیرهای منتهی به تقاطع جی -پروین،  
خیابان بزرگمهر در مسیر شمال به جنوب، میدان انقلاب، طول خیابان شمس آبادی، مسیر شرق به غرب خیابان کمال اسماعیل، خیابان سعادت آباد در مسیر شرق به غرب، میدان آزادی، تقاطع فرایبورگ، مسیر جنوب به شمال خیابان حکیم نظامی و بلوار آیینه خانه در مسیر شرق به غرب ترافیک سنگین است.

تردد خودروها در هر دو مسیر بزرگراه شهید خرازی، روگذر خیابان امام خمینی در مسیر شمال به جنوب و مسیر  شرق به غرب بزرگراه شهید چمران به علت وجود ترافیک به کندی صورت می‌گیرد.

تصادف دیگری نیز ساعت ۱۸ و ۴۶ دقیقه امروز به علت رعایت نکردن حق تقدم در تقاطع صغیر -ولیعصر اتفاق افتاد این تصادف شامل برخورد دو دستگاه پراید و یک موتور سیکلت بود که متاسفانه بار ترافیکی حاصل از این حادثه جرحی نیز سنگین بود.

کد خبر 381792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.