کاش همو باور می‌کردیم

کاش به هم تهمت نمیزدیم، کاش به هم نمی خندیم، کاش با آبروی هم بازی نمی‌کردیم ،کاش به هم حسودی نمی کردیم،کاش تا هستیم دست همو بگیریم، کاش در هر شرایطی احترام همو حفظ می‌کردیم،کاش کسی که مدتها پذیرای ما بوده و سر سفره اش نشستیم رو بدگویی نمی‌کردیم...

به گزارش خبرنگار ایمنا، نسیم ادبی که برای بازی در سریال گلشیفته کاندید دریافت جایزه بهترین بازیگر کمدی زن در جشن حافظ شده است،  با انتشار این عکس در اینستاگرام خود نوشته است :

کاندید شدن کنار دوستان صمیمی که با هر کدومشون چندین تجربه خوب و فراموش نشدنی داری ، بسیار خوشاینده.  تشکر می کنم از هیئت داوران عزیز در  جشن حافظ و تبریک میگم به رفیقای عزیزم ، مهناز، نازنین ، بهاره ، مرجانه،  و ناهید جانم و برای تک تکشون بهترین ها رو آرزو مندم.

متین ستوده که این روزها مشغول بازی در سریال فوق لیسانسه ها است ، با انتشار ویدیویی در اینستاگرامش آورده است :

موسیقی تاثیر انکارناپذیری بر درمان بیماری‌ها دارد.ابوالفضل پس از چند سال مبارزه، سرطان را شکست داد. اگر شما هم مثل ما به تاثیرات مثبت موسیقی بر درمان بیماری‌ها باور دارید، لطفاً به این پویش بپیوندید. دوستانتون رو در این پست تگ کنید و این پست رو به اشتراک بگذارید و سعی کنید امید و عشق و همدلی رو از سرزمینمون همزمان با پخش جهانی رویای سفید به جهان مخابره کنیم و همصدا با هم به پویش جهانی رویای سپید که برای اولین بار از ایران آغاز شده است می پیوندیم.

 رویای سپید، پروژه بین المللی امیدبخشی به کودکان مبتلا به بیماری های خاص.

افسانه چهره‌آزاد،  بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، با قرار دادن چند عکس از خودش در اینستاگرامش این‌گونه آورده است :

دوستان عزیزی که قصد ترک کردن سیگارشون رو کردن و یا از قبل شروع کردند،  من تا جایی که باشم و بتونم کنارتون هستم . هفته سومتون رو که تموم کردین، به کلینیک‌ها و یا متخصصین مراجعه کنید. بعضی از این کلینیک‌ها خدماتشون رایگان هست و پولی برای خدمات دریافت نمیشه ازتون. من تقریباً هر هفته برای دیدن و کمک به دوستانی که قصد دارن سیگارشون رو ترک کنند در یکی از کلینیکها هستم و اگر در دایرکت پیام بدید ، میتونید از زمان حضور من با خبر بشید.  فقط کافی است و نیت ترک سیگار را بکنید،  ما هستیم کنارتون.

فلور نظری ، بازیگر تلویزیون و سینما با قرار دادن این عکس در فضای مجازی این‌گونه آورده است :

در گلدان‌هایم ریحان می‌کارم، در گودی دستانم ریحان می کارم، در روزمرگی های ملال آورم ریحان می کارم. ریحان ها که سبز شد ، هر صبح ریحان میچینم و لای نان و پنیرم می گذارم و می خورم و طعم روحم عوض می‌شود.  طعم زندگیم نیز.  هنوز هیچ کس نتوانسته ریحان را از من بگیرد ، نه سیاست‌های اشتباه سیاستمداران و نه تلخی روزگار و نه بد جنسی ها و خباثت ها و حال خراب این و آن . و آنکه ریحان می کارد و زندگی را با طعم ریحان میچشد، شاعر نیست .مبارزی شجاع است که با بی حوصلگی جنگیده است ، که زندگی را انتخاب کرده است ، که ناامیدی را به تسلیم واداشته است.  ریحان بکار ! پیش از آنکه فصل چیدن ریحان ها تمام شود.

مریم معصومی،  بازیگر تئاتر و تلویزیون ، با انتشار این عکس در اینستاگرامش اینگونه نوشته است :

امروز  سخت این شکلی ام

کاش نامهربونی نبود

 کاش همو باور می‌کردیم

کاش به هم تهمت نمیزدیم، کاش به هم نمی خندیم، کاش با آبروی هم بازی نمی‌کردیم ،کاش به هم حسودی نمی کردیم،کاش تا هستیم دست همو بگیریم، کاش در هر شرایطی احترام همو حفظ می‌کردیم،کاش کسی که مدتها پذیرای ما بوده و سر سفره اش نشستیم رو بدگویی نمی‌کردیم،کاش به دنیا نیامده بودم،کاش بزرگ نمیشدم،همون دختر سه ساله میموندم،کاش به اندازه‌ای که دوست می داریم،دوست داشته شویم. همیشه همیشه سکوت کردم و انگار نشنیدم،  ولی همه رو شنیدم،بازم لبخند زدم بهشون.

کد خبر 381774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.