ولی‌نعمتان سرخ/ عکس با اخراجی‌ها

کسی نمی‌داند واقعاً در اردوی پرسپولیس چه خبر است، علی علی‌پور که چند سالیست همیشه در صف اول پرسپولیسی ها بوده است ولی این روزها ساز جدایی را کوک کرده است از طرفی هم کنعانی زادگانی که تازه به اردوی پرسپولیسی ها راه پیدا کرده است هواداران پرسپولیس را ولی نعمتان سرخ خطاب کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با توجه به اینکه در فصل نقل و انتقالاتی فوتبال ایران بسر می‌بریم؛ از طرفی هم اینستاگرام به عنوان یکی از اصلی ترین رسانه های فضای مجازی تاثیر بسزایی در این موضوع دارد و میتوان از این درگاه مجازی به خیلی از حواشی و اخبار دست اول فوتبال رسید.
محمد تقوی پیشکسوت استقلال تهران که پس از حضوری موفق در تراکتورسازی، بنا به دلایل مجهولی از باشگاه تراکتورسازی جدا شد در لندن در شبکه‌های فارسی‌زبان و در شبکه‌های اجتماعی‌اش به تحلیل فوتبال ایران می‌پردازد. تقوی پس از پیوستن استراماچونی به استقلال ناراحتی خود را بیشتر با پست‌های اینستاگرام مطرح می‌کند. وی با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش نوشت:

"هیچ‌وقت از فوتبال ایران بعنوان وسیله‌ای برای مطرح شدن استفاده نکرده ونمی‌کنم. هیچ وقت نیز برای مطرح کردن خود به شخص و یا ارگانی انتقاد نکرده و نمی‌کنم. هیچوقت برای خوشنودی دیگران پست نگذاشته و به دنبال ضربه‌زدن به کسی نیستم. هیچوقت هم برای منفعت شخصی و پیدا کردن شغل در فوتبال ایران کانال نزده و نمی‌زنم. در زمان فوتبالم هم تنها پارتی بزرگ من خداوند و پاهایم بود. انسان انعطاف‌پذیری نیستم و به همین دلیل در دو برهه زمانی که در ایران کار کردم تنشهای زیادی بوجود آمد که دلیل اصلی آن هم ناسازگاری‌ام با شرایط فوتبال ایران بود.
مربی‌گری برای من که افتخار شاگردی مربیان بزرگ و نامداری را داشتم موجب شده تا آنرا نوعی معلمی بدانم در حالیکه در ایران زمانه عوض شده و مربیگری شغل پردرآمدی محسوب می‌شود که تفاوتهای زیادی با زمان ما دارد. باید به اطلاع دوستان برسانم با تجربه حضور بیش از سه دهه در فوتبال ایران این حق را برای خودم قائل هستم که به مانند دیگران عقایدم را بدون ترس و واهمه از شخص و یا ارگانی بیان کنم. عقایدم برای بعضی از مدیران و تعدادی خبرنگاران مواجب بگیر آنها بسیار خطرناک است. اما هیچ ترسی از کسی ندارم و حرفم را همیشه می‌زنم. با کلمات رکیک تعدادی از هواداران رنجیده خاطر می‌شوم اما مطمئن باشید ساکت نخواهم شد. با اطلاعاتی که به دستم رسیده در آینده‌ای نزدیک و در زمانیکه نتوانند دوباره برچسب حاشیه‌سازی به من بزنند نسبت به پستهای پیشینم که تنها به منظور حمایت از ارزشهای استقلال و همینطور برهم زدن برنامه‌های پلید این آقایان بود توضیح کافی خواهم داد. در چنین شرایطی قصد ندارم آرامش تیم را برهم بزنم و به همین دلیل کمتر در مورد استقلال اظهارنظر می‌کنم. عکسی از زمانهای قدیم با پیراهن تیم ملی ایران و استقلال."
 

علیپورِ ناراحت

مهاجم شمالی پرسپولیس دل‌پری از مدیریت فوتبال ایران و خصوصاً پرسپولیس دارد. او می‌گوید شیوه برخورد با بازیکن ایرانی در شأنشان نیست؛ علیپور با انتشار پستی در اینستاگرامش با هواداران پرسپولیس درد و دل کرد و نوشت:

"نون و نمک شما هوادارا و عزیزا رو خوردم و با کمک و حمایت شما بچه‌ها و کادر فنی به اینجا رسیدم و همیشه مدیونتونم آگه اینطور که میگم نبود من یکی دو سال پیش با این وضعیتی که داشتم باید می‌رفتم ولی همیشه موندم و شما عزیزا رو انتخاب کردم، چون دست پرورده شما پرسپولیسی‌های بزرگم. موندم و با کمک بچه‌ها و کادر و حمایت همیشگی شما کلی افتخار تو این ۵ سال آوردیم. الانم اینو بدونید که شما را انتخاب کردم که به رسم حرفه‌ای بودن و داشتن قرارداد اومدم سر تمرینات. خودتونم بهتر میدونید همیشه تو ایران بیشترین پول رو بازیکنای خارجی‌ای گرفتن که با دریافت ۳۰۰، ۴۰۰ و یا ۵۰۰ هزار دلار یا یورو حتی یک نیم فصل یا یک فصل هم تو تیم‌های بزرگ نتونستند دووم بیارن ولی اومدن پولشونو با شکایت از فیفا گرفتنو رفتن.
سواله برام، اصلاً به خودم کاری ندارم چرا هیچ وقت براتون سؤال پیش نمیاد که چرا یه بازیکنی که تو تیم‌های بزگ ایرانی بازی میکنه و قهرمانی و افتخار برای باشگاه میاره و مدیون هوادارا و بازیکنا و کادر هستش و تیمش رو هم دوست داره یهو میزاره میره و یه تصمیمی میگیرن که به نفع زندگیشون باشه، آگه شرایطی که واسه بازیکنای غیر ایرانی به خوبی مهیا میشه واسه بازیکنای ایرانی مهیا بشه چرا بازیکن تو بهترین شرایط و افتخاراتی که میاره تو این ۵ سال باید بزاره بره.
شما خودتون بازیکنایی که مجبور به جدایی شدنو برید ببینید که تو بهترین شرایط که تیم اینهمه افتخار میاره و تیمشم از ته دل دوست داره واسه چی باید بزاره بره فقط هم یک دلیل داره که شرایط خوبی برای بازیکن داخلی فراهم نمیشه دقیقاً عین بَرده.
منم طی صحبت‌ها و قول‌هایی که داده شد منتظر روشن شدن داستان میمونم یا....
بدون هیچ منتی صاف و سادگی منو حداقل تو این ۵ سال از بابت تمدید قرارداد و دریافت‌های مالی دیدید خدارو شکر.
پ. ن: هیچوقت مغرور نشدم و نخواهم شد و همیشه شکرگذار تک تک نعمت‌هایی که خدا بهم داده هستم و خواهم بود، چون تو این جایگاه‌ای (پرسپولیس) که هستیم همه آرزو دارن یه روز لمسش کنن پس مطمعنا قدردان این جایگاهی که خدا بهم داده هستم. تنها کاری که هم از بنده حقیر بر میاد احترام گذاشتن به تک تک شما عزیزاست و فکر نکنم تا حالا غیر از اینم بوده باشه.

خدایا شکرت فقط خواهشا فکر کنید نیاید با تعصبی که دارید فقط کامنت فحش و بد و بیراه بزارید خواهشا فکر."

ولی‌نعمتان سرخ برای مدافع ملی‌پوش

محمدحسین کنعانی زادگان، مدافع سابق تیم ماشین‌سازی تبریز که قبلاً نیز سابقه بازی برای پرسپولیس را در کارنامه خود دارد؛ شب گذشته با عقد قراردادی دوساله به جمع قرمز پوشان پایتخت پیوست. کنعانی زادگان در ‌یک پست اینستاگرامی به‌شدت استقلالی شدنش را نکوهش کرد و حالا از پرسپولیسی شدنش بسیار خوشحال است. وی در پست اینستاگرامیش نوشت:

"ولی‌نعمتان سرخ؛ سلام
سقراط حکیم می‌گوید: سعادتمند کسی است که از هر اشتباه و خطایی که از او سر می‌زند، تجربه‌ای جدید به دست آورد.
 من نیز یک‌بار اشتباه کردم و تجربه‌ای به دست آوردم به قیمت زندگی‌ام. چه تاوان سختی که آن روز شمارا از دست دادم و تیمی که به من زندگی بخشید. هرچند جوان بودم و خام، خام حرف‌های چرب‌زبانان شدم. از یک‌سو نجواهای تلخ به گوشم می‌خورد که مدیران سرخ تو را نمی‌خواهند و از یک‌سو پیشنهادت سه برابری بود و در باغ سبز.

این شد که شد آنچه نباید می‌شد و بین من و عشقم فاصله افتاد. باقی‌اش مهم نیست که همه حسرت بود و افسوس. لشکر شگفت‌انگیز سرخ را می‌دیدم و حسرت می‌خوردم که چرا من نباید جزئی از این سازوبرگ باشم. باخدای خودم عهد کردم که اگر این بار همای سعادت روی شانه‌ام نشست نگذارم که پرواز کند. فصل تمام شد و شنیدم پرسپولیس کبیر روی من نظر دارد، انگار که پر درآوردم، دیگر گوشم پیشنهادت دیگر را نمی‌شنید. فقط بی‌تاب و بی‌قرارِ لحظه دیدار بودم؛ «لحظهٔ دیدار نزدیک است، باز می‌لرزد دلم دستم. بازگویی در جهان دیگری هستم..» حال من اینجایم. در وادی عشق. این بار "کنعان" به دیدار یوسف آمده است. آمده‌ام که خاکش را سرمه چشمانم کنم. آمده‌ام که بمانم و عاشقی کنم. آمده‌ام که به قیمت جانم از حریم سرخ حراست کنم. آمده‌ام که سرم برود و توپ نرود. مژده می‌دهم که از امروز حسینی خواهید دید که هرگز ندیده‌اید. آن‌قدر انگیزه دارم که گذشتن از دفاع پرسپولیس برای هر مهاجمی رؤیایی باشد دست نیافتنی.
اما پیش از هر چیز دستم به سوی شما دراز است. گذشته‌ها را دور بریزید و این برادر کوچکتان را بپذیرید. «من رشته محبت تو پاره می‌کنم، شاید گره خورد به تو نزدیک‌تر شوم.» آمده‌ام مثل چهار سال پرعظمت برانکو، با هم ماجراجویی کنیم و جام بگیریم. این محقق نمی‌شود مگر با همدلی و هم‌زبانی. من که راز دل و ورد زبانم را گفتم، تا در نزد شما مهربانان، چه جلوه کند و چه در نظر افتد. باقی بقایتان."

عکس با اخراجی‌ها

پس‌ازاینکه آرمین سهرابیان و روح‌الله باقری با تصمیم استراماچونی، سرمربی استقلال از این تیم کنار گذاشته شدند، فرشید باقری که به دلیل مصدومیت مدتی است از تمرینات استقلال دور است عکسی با آرمین سهرابیان در استوری اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت:

 با اخراجی‌ها!
آرمین سهرابیان در لیست مازاد استراماچونی قرارگرفته و به‌احتمال فراوان از استقلال جدا خواهد شد.

کد خبر 381767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.