با این دو نفر خیال سپاهانی‌ها راحت می‌شود

دویست و سی و هشتمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "موضع گیری آذری علیه پرسپولیس را در گوگل سرچ کنید" عنوان اصلی این رسانه است . این این مطلب مربوط به روزنامه ایران ورزشی  و انتقاد تند این رسانه از سعید آذری و موضع گیری‌هایش طی چند سال گذشته علیه پرسپولیس مطرح شده است. در قسمتی از این مطلب آمده است: زمانی آذری ٢٠درصد از قرارداد مسلمان و پیام صادقیان را به بهانه حق رشد در ذوب آهن با شکایت از باشگاه پرسپولیس گرفت و اکنون نیز با پیش کشیدن محرومیت رضا شکاری به بهانه فسخ یک‌طرفه قراردادش و انتقالش به باشگاه روسیه‌ای بار دیگر سعی در برهم زدن شرایط و تشویش بازیکن جوانی دارید که قصد پیوستن به پرسپولیس را دارد.

"با این دو نفر خیال سپاهانی‌ها راحت می‌شود" دیگر عنوان این رسانه است که به تحلیل وضعیت سپاهان برای شروع لیگ نوزدهم و خریدهای این تیم پرداخته است و اعتقاد دارد با اضافه شدن کومان و استنلی سپاهان به شرایط ایده آل برای شروع مسابقات لیگ خواهد رسید.

"آقا مهدی خودش دعوتم کرد و رفت" دیگر عنوان صفحه اول دویست و سی و هشتمین شماره روزنامه اینترنتی "فوتبال اصفهان" است که به نقل از سیاوش یزدانی بازیکن اسبق سپاهان عنوان شده که وی اصلی‌ترین دلیل حضورش در استقلال را مهدی رحمتی عنوان می‌کند.

"مسلمان حالا حالاها باید بجنگد" عنوان پایانی این رسانه الکترونیک است.

برای مشاهده فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 381746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.