دعوت ۳ بازیکن از تیم های اصفهان به تیم ملی فوتسال

دعوت از سه مهره اصلی تیم های فوتسال اصفهان به تیم ملی مطمئنا سرمربیان هایپر شهر و گیتی پسند را به دردسر خواهد انداخت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سه بازیکن کلیدی از تیم های فوتسال استان اصفهان به اردوی تیم ملی فوتسال ایران فراخوانده شده اند. اردو تیم ملی فوتسال از ۱۹ تا ۲۲ تیرماه در مرکز ملی فوتبال برگزار خواهد شد. .

به همین منظور اسامی بازیکنان دعوت شده از سوی ناظم الشریعه به شرح زیر اعلام شد:

سالار آقاپور (مس سونگون ورزقان)
سپهر محمدی، سعید احمدعباسی (گیتی پسند)
سعید افشار (هایپرشهر شاهین شهر)
علی رحیمی، میثم خیام (مقاومت شهرداری کرج)
رحمان سارانی، بهزاد عظیمی (فرش آرا مشهد(
فرهاد ابراهیمی، علیرضا رفیعی پور (ملی حفاری ایران(
مهدی کریمی، علیرضا جوان (سن ایچ ساوه(
امین مجیدی پور، محمد نجف زنگی (ستارگان ورامین(
محسن منتظم و حسین طیبی

حمید بیغم سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در گفت‌وگویی که با یکی از رسانه ها داشته، اظهار کرد: "ما بازیکنی نداریم که به تیم ملی بدهیم. مقابل هایپر با حضور مرتضی عزتی ۶ بازیکن بزرگسال داشتیم. اگر هم اردویی تشکیل و بازیکنانمان دعوت شوند، بازیکنان دیگر ما مصدوم خواهند شد. مثلاً محمدرضا سنگ سفیدی نزدیک به ۳۵ دقیقه برای ما بازی کرد. این بازیکن دیگر انرژی ندارد به تیم ملی برود و مسلماً در اردوهای تیم ملی هم مصدوم می‌شود. سعید احمدعباسی و حمید احمدی هم همینطور. البته در نهایت تابع تیم ملی هستیم و به برنامه‌هایش احترام می‌گذاریم."

از طرف دیگر رستمی نیز که در هایپر شهر با کمبود بازیکن مواجه است و به عنوان دو سهمیه لیگ برتری که میتوانست جذب کند، فقط سعید افشار را در اختیار دارد و حضور افشین کاظمی نیز هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. در ادامه باید منتظر باشیم تا ببینیم واکنش این دو سرمربی به دعوت از بازیکنانشان چه خواهد بود؟

کد خبر 381735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.