با گاندو، گنده نمی‌شوید/ ای کاش تقوا رعایت می شد

مشاور رسانه ای ریاست جمهوری در صفحه توییتر خود نوشت: نهادی هست که برای تضعیف نهاد دولت هم پول فراوان دارد، هم مجوزها و مشوق‌های لازم را دریافت کرده است و هم می‌تواند صدا و سیما را الزام به پخش کند.

به گزارش ایمنا، حسام الدین آشنا مشاور رسانه ای ریاست جمهوری در صفحه توییتر خود آورده است: دولت نه اجازه و نه پول دارد که سریال بسازد. همچنین صدا و سیما هم پول ندارد سریال بسازد. ولی گویا جای دیگری هست که برای تضعیف نهاد دولت هم پول فراوان دارد، هم مجوزها و مشوق‌های لازم را دریافت کرده است و هم می‌تواند صدا و سیما را الزام به پخش کند. با گاندو، گنده نمی‌شوید.

همچنین علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری روز چهارشنبه در اظهاراتی به ابعاد فنی سریال گاندو پرداخت و روند داستانی و سناریونویسی این سریال را مورد نقد قرار داد. با این وجود لحن سخنان علی ربیعی از دلخوری مقامات دولتی نسبت به این سریال ضدجاسوسی حکایت داشت.

ربیعی در نشست روز چهارشنبه اظهار داشت: بهتر بود داستان فیلم گاندو به شکل دیگری تدوین می‌شد و در نوع ساخت فیلم نیز می‌شد بهتر عمل کرد.

در همین راستا جواد افشار کارگردان سریال گاندو ضمن ابراز تاسف از مواضع غیرکارشناسی مقامات دولتی گفت: سخنگوی دولت در مواجهه با سریال گاندو وارد حواشی‌ای شدند که زیبنده این جایگاه نبود.

وی افزود: جناب ربیعی بعنوان سخنگوی دولت مجاز نیستند در مورد مسائل فنی و کارشناسی اظهارنظر کنند و بهتر است اینگونه موارد به افراد متخصص و منتقدین سینما سپرده شود.

سخنگوی وزارت خارجه نیز امروز در پاسخ به سوالی در مورد سریال گاندو و تصویری که در این سریال از وزارت امورخارجه و شخص وزیر امور خارجه نشان داده شده است، اظهار کرد: انچه که از وزارت خارجه، شخص وزیر و همکاران ما در وزارت خارجه در این سریال نشان داده می‌شود با واقعیت منطبق نیست. موسوی گفت: آقای ظریف وقت تلویزیون نگاه کردن ندارد، نه تلویزیون هایی که از خانه همسایه می‌شود گرفت و نه تلویزیون منزل خودشان.

عباس موسوی در نشست خبری گفت: اگر به ما می‌گفتند اسناد را به آنها می‌دادیم که کمی فیلمشان واقعی تر باشد.

او افزود: فیلم به لحاظ جلوه‌های هنری فیلم بدی نیست و ای کاش تقوا در آن رعایت می‌شد، (که این گونه) بهتر بود.

کد خبر 381728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.