۳۳۸ نفردر ۹۰ حادثه آسیب دیدند

معاون جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: طی هفته گذشته ۹۰ مورد حادثه گزارش شد که ۳۳۸ نفر تعداد کل آسیب دیدگان بودند و تعداد کل نیروهای اعزامی عملیاتی و امداد رسانی به حادثه دیدگان ۹۶ تیم بودند.

محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص امداد رسانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان در حوادث جاده‌ای هفته گذشته اظهار کرد: از تاریخ ۸ تا ۱۵ تیرماه تعداد ۹۰ مورد حادثه در استان اصفهان وجود داشته که از این تعداد ۳۵ مورد حوادث جاده ای، ۲۶ مورد خدمات حضوری، یک مورد ساحلی، یک مورد سیل و آب گرفتگی، ۲۰ مورد حوادث شهری و هفت مورد صنعتی و کارگاهی بوده است.

وی باتاکید به اینکه تعداد کل آسیب دیدگان درهفته گذشته ۳۳۸  نفر بودند، گفت: تعداد ۹۵ نفر نیاز به خدمات امداد و نجات را داشتند که تعداد ۷۹ نفر برای تکمیل درمکان به مراکز درمانی منتقل شدند و تعداد ۱۶ نفر به صورت سرپایی در محل حادثه تحت درمان قرار گرفتند.

معاون جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان تصریح کرد: در حوادث جاده ای هفته گذشته اسکان اضطرای برای تعداد  ۱۵۰ نفر انجام شد که اسکان اضطراری تعداد ۱۳۶ نفر مربوط به سیل و آب گرفتگی عشایر شهرستان سمیرم بوده است  تعداد ۱۴ نفر هم خدمات حضوری را دریافت کردند و عملیات رها سازی هم دو مورد گزارش شده است.

افزایش آمار حوادث و غرق شدگی ها در تابستان

وی با بیان  اینکه ۹۶ تیم عملیاتی در امدادرسانی به حادثه دیدگان حوادث جاده ای در هفته گذشته پاسخگو بودند، افزود: تعداد ۲۶۹ نفر نیروهای عملیاتی با  اعزام تعداد ۸۹ دستگاه آمبولانس دراین تیم ها برای امداد و نجات مصدومان حوادث حضور فعال داشتند.

معاون جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان اظهار کرد: در ایام تابستان و با افزایش سفرها تا حددوی با افزایش آمار حوادث جاده ای رو به رو هستیم و لازم است که رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند و در هنگام خواب آلودگی و خستگی از رانندگی و سفر پرهیز کنند تا با حادثه ای مواجه نشوند.

وی اصریح کرد: همچنین در ایام تابستان و فصل گرما با افزایش آمار غرق شدگی ها هم رو به رو هستیم که نیروهای امداد ونجات جمعیت هلال احمر اصفهان هم به نوعی درگیر این برنامه و امداد رسانی و نجات حادثه دیدگان هستند.

کد خبر 381723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.