خواستن توانستن است/ هدفم کسب مدال المپیک است

دارنده مدال نقره مسابقات کارگری جودو گفت: امیدوارم حضور موفقم در مسابقات قهرمانی جهان کارگران اولین قدم برای کسب مدال المپیک باشد که همیشه به‌عنوان اصلی‌ترین هدف به آن فکر می‌کنم.

حمیدرضا پاپی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از سن هشت‌سالگی وارد رشته جودو شدم و فعالیت حرفه‌ای خود را در شهرستان اندیمشک زیر نظر استاد محمد کریم راد آغاز کردم. به دلیل شغل پدرم در اصفهان ساکن شدیم و در حال حاضر  تمرینات خود را زیر نظر اساتید برجسته شهرستان اصفهان پیگیری می‌کنم.

وی ضمن تشکر از برگزار کنندگان ششمین دوره مسابقات جهانی کارگری اسپانیا، خاطرنشان کرد: همه حریفان عالی بودند، من و سجادی فر برای رسیدن به فینال بیش از چهار مسابقه انجام دادیم. حریفان ما در مسابقه فینال از کشورهای اروپایی و قدرتمند بودند.

پاداش گره‌گشا

عضو تیم ملی جودو و دارنده مدال نقره مسابقات کارگری با تأکید بر حمایت‌های همه‌جانبه هیئت جودو استان اصفهان از ورزشکاران، گفت: هیئت جودو استان اصفهان همیشه ورزشکاران را حمایت کرده و هر جا لازم بوده از ورزشکار برای رسیدن به‌حق و حقوقمش دفاع کرده است. امیدوارم با به دست آوردن این مدال نقره ذره‌ای کوچک از محبت‌های هیئت جودو استان را جبران کرده باشم. در مورد اهدا پاداش صحبتی با ما نشده و هیچ قولی هم نداده‌اند ولی امیدواریم پاداشی برای من و دیگر مدال آورندگان در نظر گرفته شود تا در این شرایط اقتصادی شاید گره‌گشا باشد.

وی با تأکید بر اینکه همیشه مدیون تلاش‌های پدر و مادرم هستم، بیان کرد: حامی اصلی من برای رسیدن به این عنوان خانواده‌ام بوده‌اند. استاد پیمان فرامرزی به‌عنوان مربی بدنساز به‌صورت شبانه‌روزی برای رسیدن به این عنوان به من کمک کرد و شاید جا دارد این مدال را به این استاد عزیز تقدیم کنم.

قبل از اعزام به مسابقات روزانه دو الی سه ساعت تمرین داشتم در هفته چیزی در حدود چهارده جلسه تمرین می‌کردم. من با ۱۹ سال در مسابقات بزرگسالان کارگران جهان شرکت کردم و توانستم مدال نقره وزن ۶۰ کیلوگرم این مسابقات را به خود اختصاص دهم. مطمئن کسب عنوان نائب قهرمانی این مسابقات نتیجه پشتکار و تلاش‌های شبانه‌روزی بوده است؛ خواستن توانستن است و من خواستم و امروز به این جایگاه رسیدم. امیدوارم حضور موفقم در این مسابقات اولین قدم برای کسب مدال المپیک باشد که همیشه به‌عنوان اصلی‌ترین هدف به آن فکر می‌کنم.

کد خبر 381717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • همایون US ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
    1 0
    تبریک میگم کسب مدال را میشه بگین چندتا کشور توی این‌مسابقات شرکت کردن ؟و ایشون که عضو تیم ملی هستم آیا تا حالا مدال قهرمانی کشور داشتن ؟ انشاالله بتونید اول توی مسابقات قهرمانی کشور و بعد هم مسابقات آسیایی و جهانی رسمی مدال کسب کنید . لطفا شفاف کنید که شاعبه پیش نیاد .