زنگ رمان برای نوجوانان برگزار می‌شود

مرکز آفرینش های ادبی قلمستان در کنار برنامه های متعدد تابستانه زنگ رمان را برای نقد و بررسی رمان های نوجوانان برگزار می‌کند.

الهه رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص برگزاری کلاس‌های متفاوتی که در فصل تابستان مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان برگزار می‌کند، اظهار کرد: برنامه‌های آموزشی مانند کلاس ادبیات کهن نمایشنامه نویسی کارگاه نون نویسندگی کارگاه لذت نوشتن الفبای شعر نقد فیلم با حضور اساتید برجسته برگزار می‌کنیم.

مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان ادامه داد: مدرسه ادبیات نوجوان نیز کلاس‌های داستان نویسی مقدماتی نوجوان، داستان نویسی نوجوان، ادبیات کهن برای گروه سنی ۹ تا ۱۱ و ۱۲ تا ۱۴ و همچنین نقد فیلم برای گروه سنی ۱۴ تا ۱۶ برگزار می‌کند.

وی با اشاره به برنامه زنگ رمان که توسط کتابخانه تخصصی ادبیات برگزار می‌شود، گفت: زنگ رمان به بررسی رمان‌های نوجوانان می‌پردازد که اولین جلسه آن ۱۹ تیر با بررسی رمان هستی برگزار خواهد شد ورود نوجوانان در این جلسات آزاد است و پس از دریافت بن تخفیف می‌توانند کتاب را از شهر کتاب اصفهان با تخفیف تهیه کنند.

رضایی ادامه داد: برنامه رمان محبوب من نیز در کتابخانه تخصصی ادبیات همچنان برگزار می‌شود و ۲۶ تیر رمان جای خالی سلوچ ساعت ۱۷ نقد و بررسی خواهد شد.

کد خبر 381708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.