دستفروشانی که مدیر برکنار می‌کنند!

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: ماموران مترو در حال مقابله با شبکه دستفروشی هستند و اگر مدیر و یا کارمندی در مورد این موضوع کوتاهی کند، طبق ضوابط با او برخورد خواهد شد.

به گزارش ایمنا، «دستور داده‌ام اگر در ایستگاه مترویی بساط دستفروشی پهن شود، رییس ایستگاه برکنار شود.»، این جمله را محسن پورسیدآقایی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حاشیه جلسه روز گذشته شورای اسلامی شهر تهران مطرح کرد.

فرنوش نوبخت، نایب رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو در خصوص این دستور اظهار کرد: مجموعه مترو همواره با دستفروشی مقابله می‌کند و پورسیدآقایی تاکید زیادی بر این موضوع دارد.

نوبخت در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا این ابلاغیه به دست شما رسیده و در مترو در حال اجرا است یا خیر، افزود: پیش‌تر معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران این دستور را ابلاغ کرده و دستوراتی هم در مورد نحوه اجرای این دستور صادر شده است.

وی با تاکید بر اینکه در بحث دستفروشی یک مقابله خیلی جدی در شبکه مترو در حال انجام است، تصریح کرد: تعداد دست‌فروشان زیاد است و عده‌ای از آن‌ها با پوشش مسافر وارد مترو می‌شوند، با این وجود کارمندان شرکت مترو با آن‌ها مقابله می‌کنند.

نوبخت به این سوال که پس از ابلاغیه اخیر معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با چه تعداد از مدیران ایستگاه‌های مترو برخورد شده، پاسخی نداد و گفت: مجددا تاکید می‌کنم که ماموران مترو در حال مقابله با شبکه دستفروشی هستند و اگر مدیر و یا کارمندی در مورد این موضوع کوتاهی کند، طبق دستورات و ضوابط با او برخورد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو در پاسخ به تکرار این سوال که پس از این ابلاغیه چند مدیر برکنار شدند، نیز افزود: اقدامات داخلی مترو به بیرون از آن گزارش نمی‌شود.

وی از رسانه‌ها درخواست کرد به مسافران توصیه کنند اقلام مورد نیازشان را از مغازه‌ها تهیه کنند تا شبکه دست‌فروشی کنترل شود.

منبع: میزان

کد خبر 381696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.