بلیط فرست کلاس یک طرفه سپاهان برای رقبا

سپاهان در دو فصل اخیر نقل و انتقالات تبدیل به رقیبی محبوب و بی آزار برای برخی تیم‌های خاص شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سوت آغاز فصل نقل و انتقالات که نواخته شد اقدامات باشگاه سپاهان تیتر یک همه خبرگزاری ها بود و در فوتبالی که همه معتقدند قهرمان لیگ را برنده فصل نقل و انتقالات مشخص می‌کند مسئولان سپاهان خط و نشان پر رنگی برای رقبا کشیدند.

پس از گذشت چند هفته اما حالا سپاهان لقمه چرب و نرم رقبا شده است. با وجود آنکه هواداران این تیم، قلعه نویی را برگ برنده این روزها می‌دانستند و  معتقد بودند او همیشه تیم‌های قدرتمندی را روانه مسابقات می‌کند اما حالا در سکوت عجیب او، سپاهان نه تنها تقویت نمی‌شود بلکه بازیکنانش را به دیگر تیم‌ها نیز پیشکش کرده است.

استقلال تهران تیم محبوب و سابق مربی زردها طی این دوسال بیشترین منفعت را کسب کرده است و علی کریمی و سیاوش یزدانی مهره‌های ثابت و تاثیرگذار ترکیب سپاهان خیلی ساده و عجیب عازم تهران شدند. قلعه نویی اکثر خریدهایش از تیم‌های سابقش بوده اما استقلال را از بقیه فاکتور گرفته است.

تراکتور دیگر تیمی است که طی این دو سال هر بلایی که خواسته بر سر تیم قلعه نویی آورده است. اگر چه ابتدا این قلعه نویی بود که استارت خرید بازیکن از تیم تبریزی را زد و دو بازیکن بیرون مانده تراکتور را قاپ زد اما تراکتور  با بیرون کشیدن کاپیتان محبوب اصفهانی‌ها از چنگ زردها و پس از آن معاوضه پر حرف و حدیث ساسان انصاری و مسلمی پور جبران مافات کرد؛ امسال نیز اگر کی‌روش استنلی به تبریز پرواز کند و نقی زاده به اصفهان برسد مدیریت زردها یک سور اساسی مدیران تبریزی را مهمان کرده‌اند.

مشتری جدید این روزها از شمال آمده است؛ اگر چه متمول و پر صدا نیست اما چراغ خاموش آنچه نیاز داشتند از سفره سپاهان لقمه گرفتند و رفتند. حسن جعفری، میلاد سرلک و رضا دهقانی یک شبه و رایگان به نساجی واگذار شدند تا جای چندین سال سرمایه گذاری سپاهان روی جوانان را بازیکن نیمکت نشین تبریزی ها پر کند. سپاهانی که این دو سال با مدیریت و کادر فنی جدید غیر بومی‌تر از همیشه؛ بخشنده و سخاوتمندانه به سرمایه‌های باشگاه چوب حراج نواخته است. 

پیکان نیز در این ماجرا مفت و مجانی دو ستاره دیگر سپاهانی ها را ربود تا آنها هم از خرس بی چنگال فوتبال ایران مویی کنده باشند.

اینکه چه کسی آتش این اتفاقات مجهول را روشن کرده نامشخص است اما آنچه مشخص است این است که دود این آتش سالیان آینده در چشم سپاهان و هوادارانی خواهد رفت که به مسئولان حال حاضر سپاهان اعتماد کرده‌اند.

کد خبر 381685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.