از آتش نشانان اصفهانی حمایت کنید

شهردار اصفهان گفت: آتش نشانان اصفهانی در کشور نمونه و برای همگان الگو هستند و باید به این ایثارگران قهرمان درود فرستاد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی شامگاه یکشنبه در اجرای مانور بزرگ عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به مقام والای آتش نشان اظهار کرد: آتش نشانان چنان امیدی ایجاد کرده اند که مردم این اطمینان را دارند که در صورت وجود هرگونه حادثه ای فرشتگان نجات با سرعت زیاد و در اولین فرصت برای رهایی آنها اقدام خواهند کرد.

وی با بیان اینکه این مانور تزریق کننده امید به شهروندان است، افزود: این مانور علاوه بر اینکه تزریق کننده آسایش و آرامش به شهروندان است باعث تسلی خاطر مردم شهر اصفهان می شود و مردمی که در جریان این توانمندی‌ها قرار می‌گیرند با امنیت بیشتری زندگی می‌کنند.

شهردار اصفهان اضافه کرد: باید قدردان آتش نشانانی باشیم که با تمرین‌های فراوان و رفتار ایثار گرانه و آموزش‌های مناسب توانسته‌اند این‌گونه توانمند شوند و البته امیدواریم با این تمرین‌ها و مانورها بتوانیم هر روز به قدرت خود بیفزاییم.

وی خطاب به آتش نشانان گفت: یقینا آتش نشانان امید همه مردم هستند و حتما بدانید که زندگی آرام برای مردم این شهر در سایه توانمندی این حضور ایثارگرانه محقق خواهد شد.

نوروزی با اشاره به نیاز مالی شهر اصفهان در حوزه تجهیز آتش نشانی و بحران اظهار کرد: از رییس سازمان مدیریت بحران کشور می‌خواهیم تجهیزات بیشتر، پیشرفته تر و امکانات بهتری را در اختیار سازمان آتش نشانی اصفهان قرار دهد تا با حمایت بیشتر آینده روشنی را شاهد باشیم.

وی اظهار کرد: به طور حتم آتش نشانان اصفهان در کشور نمونه و برای همگان الگو هستند و باید درود فرستاد به این ایثارگران قهرمان.

کد خبر 381683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.