نگاه هیئت جذب حداکثری و دفع حداقلی ورزشکاران است

رییس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان با بیان اینکه در چهار سال گذشته هزار و چهارصد برنامه مختلف ورزشی در هیئت بدنسازی استان اصفهان برگزار شد، تصریح کرد: نگاه هیئت جذب حداکثری و دفع حداقلی ورزشکاران بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا،  شامگاه یکشنبه حسین یارمحمدیان در مراسم تجلیل از زیر مجموعه هیئت بدنسازی و رونمایی از کتاب ۴۴۴۴ که در سالن شهروند اصفهان برگزار شد، اظهارکرد: در چهار ساله اخیر اصفهان بیش از ۲۰ نفر قهرمان آسیا و جهان داشته و ۲۰۰ کاپ قهرمانی در سطح کشور به دست آورده است.

وی با بیان اینکه تمام هزینه ها برای اعزام تیم ها توسط هیئت پرداخت شده است، تصریح کرد: امروز به نسبت گذشته از لحاظ مالی بسیار قدرتمند هستیم و یک ریال از هیچ اورگان دولتی نگرفته‌ایم.

رییس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان با بیان اینکه کتاب ۴۴۴۴ یک شاهکار است، خاطرنشان کرد: مجموعه‌ای از عکس های قهرمانان این رشته ورزشی از دهه ۳۰  تا به امروز با نام‌های آنان در این کتاب وجود دارد البته تمام هزینه های این کتاب توسط اسپانسر پرداخت شده است.

یارمحمدیان با بیان اینکه در گذشته استان اصفهان جایگاه متوسطی در رشته مچ اندازی داشت، افزود: امروز مسابقه‌ای در سطح کشور نیست که برگزار شود و تیم‌های اصفهان در تمام رده های سنی قهرمان نشوند؛ تیم های مچ اندازی اصفهان در رتبه‌های نخست ایران قرار دارند.

وی ادامه داد: در رشته پاور لیفتینگ بین سه تیم اول کشور قرار داریم و در قوی‌ترین مردان ایران تیم اصفهان در رتبه نخست ایران قرار گرفته است.

یار محمدیان خاطرنشان کرد: آموزش بدنسازی اصفهان با کل کشور برابری می‌کند چراکه از ظرفیت تمامی نیروهای انسانی صاحب نظر در این هیئت استفاده شده است.

وی با بیان اینکه در چهار سال گذشته هزار و چهارصد برنامه مختلف ورزشی در هیئت بدنسازی استان اصفهان برگزار شد، تصریح کرد: نگاه هیئت جذب حداکثری و دفع حداقلی ورزشکاران بوده است.

کد خبر 381682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.