ورزش پتانسیل بالایی در ایجاد اشتغال دارد

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: هزار و ۴۷۰ مکان ورزش در سطح کشور وجود دارد و در هر مجموعه ورزشی میانگین پنج نفر به کار گرفته شده است که این مهم نشان از ظرفیت و پتانسیل بالای ورزش برای ایجاد اشتغال در جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا امینازاده شامگاه یکشنبه در مراسم تجلیل از زیر مجموعه هیئت بدنسازی و رونمایی از کتاب ۴۴۴۴ که در سالن شهروند اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: هیئت بدنسازی از نیروهایی با تجربه استفاده کرده که نتیجه آن را به خوبی احساس کرده است.

وی با بیان اینکه در هیئت بدنسازی اصفهان کار تیمی صورت گرفته است، افزود: افتخارات زیادی در این چهار سال کسب شده است و فکر می کنم در سال ۹۷ به طور قطع هیئت بدنسازی جایگاه اول را خواهیم داشت.

معاون توسعه اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: باید برای چهار هزار نفر از نیروهای مسلح کلاس های آموزشی و مهارت ورزشی برگزار کنیم تا بتوانند از مدارک خود استفاده کنند.

امینازاده تصریح کرد: هزار و ۴۷۰ مکان ورزش در سطح کشور وجود دارد و در هر مجموعه ورزشی میانگین پنج نفر به کار گرفته شده است که این مهم نشان از ظرفیت و پتانسیل بالای ورزش برای ایجاد اشتغال در جامعه است.

افسردگی در زنان بیشتر از مردان

ناهید تاج الدین، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ورزش نشاط اجتماعی در جامعه تزریق می کنید، افزود: باتوجه به شرایط امروز کشور و مشکلات معیشتی مردم خوشبختانه ورزشکاران با افتخار آفرینی در رشته‌های مختلف ورزشی مردم را شاد می‌کنند.

وی تصریح کرد: ورزش می‌تواند بسیاری از بیماری‌هایی نظیر فشار خون و چاقی را کنترل کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شیوه زندگی باعث شده برخی از بیماری‌ها در بانوان بیشتر مشهود باشد، افزود: باتوجه به آمار افسردگی در بانوان بیشتر از مردان است که در این راستا امیدواریم مسئولان به حضور بانوان در عرصه های مختلف ورزشی اهمیت دهند.

تاج الدین افزود: اصفهان جزو استان هایی است که در ورزش پتانسیل زیادی دارد و امیدواریم مدیران از این پتانسیل استفاده کنند.

کد خبر 381681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.