زنگ ویدیویی؛ تکنولوژی جدید خانه‌های هوشمند

زنگ ویدیویی، تکنولوژی جدید خانه‌های هوشمند است که امنیت منازل را تضمین می‌کند و امکان سازگاری با قفل‌های هوشمند را دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، درون این زنگ‌ها، دوربین‌های داخلی مخصوص نصب شده است، به گونه‌ای که با فشردن زنگ درب منزل، یک پیام هشدار و ویدیوی زنده از شخصی که پشت درب است، بر روی گوشی کاربران ارسال می‌شود. همچنین کاربران می‌توانند با کمک بلندگو و میکروفون تعبیه‌شده در زنگ ویدیویی با فرد پشت درب مکالمه کنند. جالب است بدانید که تکنولوژی جدید با قفل هوشمند هماهنگ می‌شود، بنابراین افراد می‌توانند از راه دور درب منزل را به روی شخص مورد علاقه خود باز کنند. در این گزارش به بررسی ویژگی‌های بعضی از زنگ‌های ویدیویی سال ۲۰۱۹ می‌پردازیم:

Nest Hello

Nest Hello، یکی از بهترین زنگ درب‌های ویدیویی تست‌شده است که به دلیل طراحی منحصر به فرد و عملکرد خوب، رقابت‌کردن با آن بسیار دشوار است. این زنگ هوشمند جزء گجت‌های گران محسوب می‌شود که با برنامه‌های Alexa، Google Assistant  و Nest سازگار است. هنوز ویژگی‌های دیگر  مانند قابلیت ذخیره‌سازی ویدیویی ابری (cloud video storage) و امکان تشخیص چهره رایگان به Nest Hello اضافه نشده است. قیمت تقریبی این دستگاه ۲۲۹ دلار ارزیابی شده است.

Ring Video Doorbell

اگرچه شرکت Ring در حال فروش زنگ درب‌های هوشمند زیادی است، اما نخستین مدل آن یعنی "Ring Video Doorbell" همچنان آماده فروش است. نرم‌افزارهای این گجت به روز شده‌اند و عملکرد آن بهبود پیدا کرده است. بنابراین با خرید این زنگ درب هوشمند که قیمت آن حدود ۱۰۰ دلار است، کاربران می‌توانند از ویژگی‌های یک زنگ تصویری خوب بهره‌مند شوند.

Ring Door View Cam

زنگ درب تصویری "Ring Door View Cam"، بهترین گزینه برای آپارتمان‌نشینان است و ویژگی‌های استاندارد یک زنگ درب هوشمند را دارد. این زنگ با برنامه Alexa  سازگاری دارد و امکان صحبت‌کردن از راه دور و با شخصی که پشت درب است، برای کاربران وجود دارد. قیمت تقریبی این دستگاه ۱۹۹ دلار برآورد شده است.

کد خبر 381679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.