دو خون به خاطر یک سوءظن/ مرگ پدر و دختر اصفهانی در تصادف

در بسته خبری اجتماعی امروز ایمنا از حادثه تصادف مرگبار پدر و دختر ۳ ساله اصفهانی تا کلاهبرداری با جعل هویت زنانه و ماجرای پنج قلو هایی که پدرشان راننده استپ است، می خوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسیدگی به این پرونده از دی ماه پارسال به‌دنبال جان باختن دو مرد جوان در اثر سوختگی شروع شد.خیلی زود کارآگاهان جنایی در محل حادثه حضور یافتند و در نخستین تحقیقات دریافتند که مردی به‌نام بهنام با یک دبه بنزین به محل کار دوستش حسن که یک بنگاه دار املاک بود رفته و آنجا را به آتش کشیده است.

اما خودش نیز قربانی شعله‌های آتشی که به پا کرده بود شده است.در ادامه بررسی‌ها کارآگاهان به تحقیق درباره انگیزه بهنام از این جنایت پرداختند که مشخص شد وی وقتی در رفت و آمدهای خانوادگی‌شان به رفتار حسن و همسرش مشکوک شده است.

بهنام قبل مرگ در حالی که بشدت سوخته بود روی تخت بیمارستان به ماموران پلیس گفت : حمید به زن من به نام پروانه نظر داشت .من قبلا حمید را تهدید به مرگ کرده و از او خواسته بودم تا دست از سر زندگی زنم بردارد اما گوشش بدهکار نبود. به همین خاطر آن روز یک گالن چهار لیتری بنزین برداشتم و مقابل بنگاه حمید رفتم. من می خواستم حمید را بترسانم. به همین خاطر بنزین را در بنگاه پاشیدم اما قبل از اینکه کبریت بزنم بنزین به خاطر روشن بودن بخاری گازی شعله ور شد و من و حمید هر دو گرفتار شدیم.

با این ادعاها پلیس به بازجویی از همسر وی پرداخت و از پروانه شنید هیچ ارتباطی با حمید نداشته است. این زن ادامه داد: حمید قبلا به من پیشنهاد داده بود تا با او رابطه دوستانه برقرار کنم .اما من پیشنهاد او را رد کرده بودم و هیچ رابطه ای با او نداشتم.

حمید نیز که بشدت دچار سوختگی بود و به سختی حرف می زد به ماموران گفت: بهروز گمان می کرد من با زنش در ارتباط هستم اما او دچار توهم شده بود. من هیچ رابطه ای با همسر او نداشتم. در حالی که هنوز تحقیقات تکمیل نشده بود، بهروز و حمید یک هفته بعد از آتش سوزی به خاطر شدت سوختگی روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شدند.

پس از مرگ هر دو مرد ،خانواده مرد آتش افروز اصرار کردند عروس شان از یکسال پیش با حمید که صاحب بنگاهی در محل بود رابطه داشت که بهروز به این رابطه پی برده بود حتی او گوشی موبایل پروانه را که دست حمید بود از او گرفت و به رابطه پنهانی آنها مطمئن شد. به همین خاطر هم برای انتقام گیری به بنگاه حمید رفت و قصد داشت حمید را بترساند ولی نمی خواسته او را به قتل برساند.

با مرگ حمید و بهروز و در حالی که پرونده مختومه شده بود،دیروز اولیای دم حمید در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران حاضر شدند و درخواست کردند تا دیه از صندوق بیت المال به آنها پرداخت شود.

آب «زمزم» از نظر پزشکی تأیید شده است

رئیس مرکز حج و زیارت هلال احمر با تأکید بر اینکه آب زمزم از نظر پزشکی تأییدشده است، گفت: زائری با ۱۰۷ سال سن و دو کودک با سنین یک و چهار سال سن، مسن‌ترین و جوان‌ترین زائران حج امسال هستند.

محمدتقی حلی‌ساز رئیس مرکز حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اشاره به ویژگی‌های حج امسال اظهار کرد: متوسط سنی امسال زائران خانه خدا ۵۵ سال است و حدود ۸ هزار زائر بین سنین ۷۰ تا ۸۰ سال، ۱۸۰۰ زائر در سنین بیش از ۸۰ سال و حدود ۱۵۰ زائر زیر سن هجده سال در حج امسال شرکت دارند.

وی با اشاره به گرمای زیاد امسال در عربستان، افزود: به دلیل بالا بودن دمای هوا علت گرمازدگی زیاد است، ضمن اینکه این سازمان ۵۵۰ نفر کادر پزشکی به این مراسم معنوی اعزام می‌کند که اولین گروه با ۴۶ نفر ۱۳ تیرماه عازم عربستان شدند و دو گروه دیگر نیز ۱۶ و ۲۰ تیرماه اعزام می‌شوند.

رئیس مرکز حج و زیارت جمعیت هلال احمر با بیان اینکه داروهای مورد نیاز حج امسال از قبل از عید خریداری و بسته‌بندی شده است، گفت: ۱۰۰ پیام بهداشتی در تیراژ ۸۰ هزار نفری توزیع شده است، ضمن اینکه دو بیمارستان یکی در مکه و دیگری در مدینه، ۴ مجتمع درمانگاهی در مدینه و ۵ مجتمع درمانگاهی در مکه و نیز ۱۳۰ مطب پزشکی برای حج امسال پیش‌بینی شده است.

مارمولک در غذا، مادر و ۲ فرزندش را راهی بیمارستان کرد!

‌رئیس حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: وجود مارمولک در غذای مصرفی یک مادر با دو فرزندش در روستای لیشتر گچساران هر سه نفر را روانه بیمارستان کرد.

جلال‌پوران فرد افزود: این مسمومیت در ساعت ۱۳ و ۴۰ دقیقه امروز یکشنبه، شانزدهم تیرماه به مرکز اورژانس گچساران گزارش شد.

وی اظهارکرد: بنا به اطلاعات کسب شده به علت عدم آگاهی وجود مارمولک در غذای این مادر و دو کودک خورده شده بود، دچار مسمومیت شده بودند.این سه نفر بلافاصله توسط اورژانس خیرآباد پس از بررسی‌های پزشکی لازم جهت مداوای بیشتر به بیمارستان شهید رجایی گچساران انتقال داده شده است.
مرگ دلخراش پدر و دختر ۳ ساله اش در اصفهان

سرهنگ علی جعفرنژاد فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از جان باختن راکب یک موتورسیکلت به همراه دختر ۳ ساله اش بر اثر برخورد با جدول کنار خیابان خبر داد.

وی در تشریح جزئیات این حادثه، گفت: در پی تماس تلفنی شهروندان و اعلام حادثه، با حضور عوامل پلیس راهور شهرستان مشخص شد، راکب موتور سیکلت به همراه همسر و دختر ۳ ساله اش با سرعت زیاد در حال حرکت بوده که به جدول کنار خیابان برخورد و به شدت مجروح می شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر گفت: پس از انتقال اعضای این خانواده به بیمارستان توسط عوامل اورژانس، تلاش های پزشکان برای نجات راکب موتورسیکلت و دختر ۳ ساله اش بی نتیجه ماند و هر ۲ براثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند.

سرهنگ جعفری نژاد با بیان اینکه همسر راکب موتورسیکلت نیز که به شدت مجروح شده بود، هم اکنون در بیمارستان بستری و در حال مداوا است  عنوان کرد: کارشناسان پلیس راهور علت این حادثه را عدم توانایی راکب موتورسیکلت در کنترل وسیله نقلیه ناشی از عدم رعایت سرعت مطمئنه اعلام کردند.

ماجرای پنج‌قلوهایی که پدرشان راننده اسنپ است

مجتبی اصغری، راننده اسنپ، و همسرش فاطمه باقریان این زندگی را تجربه می‌کنند و از شیرینی‌ها و سختی‌های داشتن ۵قلو روایت می‌کنند.
بعد از اینکه مادر پنج‌قلوهای قمی در گفت‌وگویی با روزنامه شهرونداز تجربیات مادرانه‌اش گفت، روابط عمومی اسنپ با این زوج تماس گرفت تا بیشتر در جریان زندگی آنها قرار گیرد. داستان این خانوادهپر از شنیدنی‌های جذاب است؛ خانواده‌ای که در ابتدا قرار بود ۶نفره شود اما در دقایق آخر سروکله نفر هفتم هم پیدا شد. مجتبی اصغری حدود ۷ ماهی است که در اسنپ مشغول به کار است و با توجه به آزاد بودن ساعت کاری در این سامانه می‌تواند هم به وظایف پدر ۵ فرزند بودن عمل کند، هم هزینه‌های این خانواده بزرگ را تأمین کند. این بار که درخواست سفر دادید کمی دقت کنید شاید پدر پنج‌قلوها همسفر شما شده باشد.

کلاهبرداری با جعل هویت زنانه

مردی که با جعل هویت زنانه و با شگردی خاص از یک شهروند اراکی حدود چهار میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، در تحقیقات کارشناسان پلیس فتا استان شناسایی و دستگیر شد.

چندی پیش یک شهروند اراکی با مراجعه به این پلیس از فردی ناشناس به دلیل کلاهبرداری ۴ میلیارد ریالی اعلام شکایت کرد.
با آغاز تحقیقات کارشناسان پلیس، مشخص شد که فرد شاکی مدت زمانی طولانی با این فرد که خود را خانمی مرفه معرفی کرده بود، در شبکه های اجتماعی آشنا شده و در آشنایی آنان در شبکه های اجتماعی، وعده ازدواج طرفین مطرح می شود.
 در این مدت، فرد ناشناس به بهانه های مختلف در حدود مبلغ چهار میلیارد ریال از شاکی پرونده دریافت می کند و بعد از سپری شدن مدت زمانی طولانی، این فرد متوجه رفتار مشکوک مخاطب کلاهبرداری صورت گرفته می شود.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این ارتباط گفت: با شکایت این فرد و تحقیقات تخصصی کارشناسان پلیس فتا، متهم این پرونده که مرد جوانی بود شناسایی و در عملیات پلیس دستگیر شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهم در ابتدای امر و در تحقیقات مقدماتی به عمل آمده کاملا منکر ارتکاب بزه بوده اما پس مواجه با ادله و مستندات به دست آمده به ناچار به بزه ارتکابی و جعل هویت اعتراف کرد و برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 381651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.