باید استقلال رسانه‌ها حفظ شود

شاهین‌شهر_سرپرست فرمانداری شاهین‌شهر و میمه گفت: رسانه‌ها پل ارتباطی مردم و مسئولان و در اداره افکار عمومی جایگاه ویژه‌ای دارند، بنابراین باید استقلال عمل رسانه‌ها و شان و منزلت آن‌ها حفظ شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شاهین‌شهرومیمه، اسفندیار تاجمیری در نشست با اصحاب رسانه شاهین‌شهر به مناسبت روز قلم، اظهار کرد: رسانه‌های محلی باید ظرفیت، ‌توانمندی و خدمات شهرستان را به ‌درستی به افکار عمومی معرفی کنند.

وی با بیان اینکه رعایت اخلاق حرفه‌ای گام نخست فعالیت حرفه‌ای رسانه‌ای است، عنوان کرد: تشکیل ساختار صنفی رسانه‌ها برای نظارت بر عملکرد و ایجاد هماهنگی بین آن‌ها ضروری است.

سرپرست فرمانداری شاهین‌شهرومیمه تصریح کرد:‌ رسانه‌ها پل ارتباطی مردم و مسئولان و در اداره افکار عمومی جایگاه ویژه‌ای دارند، بنابراین باید استقلال عمل رسانه‌ها و شان و منزلت آن‌ها حفظ شود.

تاجمیری خاطرنشان کرد: این شهرستان به لحاظ رشد سالانه جمعیت رتبه نخست و از نظر نرخ مهاجرپذیری رتبه دوم استان اصفهان را دارد و اگر دستگاه‌های اجرایی، فرهنگی، اجتماعی و اصحاب رسانه به این ویژگی توجه نکنند، ممکن است این فرصت به تهدید تبدیل شود.

وی ادامه داد: شاهین‌شهر به عنوان شهر صنعتی معرفی شده در حالی که این شهرستان در تولید شیر رتبه دوم، تولید گوشت مرغ رتبه سوم، فعالیت واحدهای صنعتی رتبه نخست و در تولید ناخالص داخلی رتبه دوم استان را به خود اختصاص داده است.

سرپرست فرمانداری شاهین‌شهرومیمه با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: در انتخابات رعایت دقیق و کامل قانون و دفاع از حقوق انتخاب‌شوندگان و انتخاب‌کنندگان مهمترین وظیفه مسئولان است.

کد خبر 381649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.