واحدهای تجاری سینما همایون را به مزایده می‌گذاریم

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تجاری‌های سینما همایون متعلق به شهرداری است و درآینده نزدیک به مزایده گذاشته می‌شود.

فتح الله معین در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین وضعیت ساخت تئاتر شهر اظهار کرد: واحدهای تجاری سینما همایون متعلق به شهرداری است اما ساختمان سینما در انتهای این زمین‌های تجاری متعلق به حوزه هنری است، شهرداری قصد داشت تالار بزرگ شهر را در این زمین به بهره برداری برساند و برای این امر پیشنهاداتی را به حوزه ههنری داد که مورد قبول واقع نشد.

وی تصریح کرد: شهرداری به حوزه هنری پیشنهاد داد که زمین سینما را به شهرداری واگذار کند و به ازای آن در هر نقطه از شهر حتی 1.5 برابر قیمت زمین سینما همایون در هر نقطه از شهر زمینی به حوزه هنری واگذار کند که البته این پیشنهاد مورد قبول حوزه هنری واقع نشد.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص رد این پیشنهادات اضافه کرد: تا کنون حوزه هنری به این مورد رضایت نداده است و بحث مشارکت را با شهرداری در میان گذاشته است، از آنجا که ابتدای این مجموعه متعلق به شهرداری است و یک مجموعه هنری باید دارای مدیریت واحد باشد مورد تایید ما نیست و ما مشارکت نمی‌کنیم.

وی  یاداور شد: بخش تجاری این مجموعه که متعلق به شهرداری است به مزایده خواهد رسید و بخشی که متعلق به حوزه هنری است نیز توسط این نهاد مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

کد خبر 381648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.