سپاهان و پایان سلطه پرسپولیس

پانصد و بیست و سومین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، " جایی بهتر از سپاهان را پیدا نمی‌کنید" عنوان اصلی این رسانه است که اشاره دارد به پیام مهدی کیانی کاپیتان سپاهان برای کومان و استنلی که هنوز قرارداد خود را با سپاهان تمدید نکرده‌اند.

" سپاهان به سلطه پرسپولیس پایان می‌دهد" عنوانی دیگر از این رسانه است که به نقل از مرتضی منصوری بازیکن جدید سپاهان بیان شده است. او اظهار کرد: فصل گذشته سپاهان با بدشانسی به قهرمانی  نرسید اما امسال از همان ابتدا استارت قهرمانی را خواهیم زد و به سلطه پرسپولیس در لیگ برتر پایان می‌دهیم.

"قلعه نویی از نگاه خودش به دنبال بستن بهترین تیم است" دیگر عنوان این رسانه الکترونیک است که در گفتگو با احمد جمشیدیان بیان شده است وی اظهار داشت: سرمربی سپاهان قرار است با بازیکنان کار کند نه فرد دیگری، پس اجازه دهید با افکار خودش به جلو رود.

کد خبر 381639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کاوه IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
    0 8
    امیدوارم سپاهان در مستطیل سبز و جوانمردانه بدنبال پایان سلطه پرسپولیس باشد و هوادارانش را برای کور کردن و آتش زدن تحریک نکند و باایجاد حاشیه ها بدنبال قهرمانی نباشد در آن صورت بعنوان یک پرسپولیسی از رقابت با تیم با سابقه ای همچون سپاهان اصفهان لذت میبرم.
    • سید GB ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
      3 1
      یعنی تو جام پارسالی که پنالتی های فغانی به پرسپلیس داد نکته جوانمردانه ای میبینی مساله اصلی همه تیم ها و همه استان ها اینه که یک تیم، ماهیتش ناجوانمردانه است
    • رضا IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
      3 1
      من هم به نوبه خودم امیدوارم تیم قرمز دولت امسال بدون حمایتهای همه جانبه به رقابت با حریفان خودش بپردازه.