آتش‌سوزی اماکن تجاری در کاشان کاهش یافت

کاشان_مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از کاهش ۶۶ درصدی اماکن تجاری این شهرستان خبر داد.

محمدمسعود چایچی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، اظهار کرد: در سه ماهه اول امسال تیم‌های اطفاء حریق آتش‌نشانی ۱۴۸ مورد آتش‌سوزی را مهار کردند.

وی با اشاره به کاهش هشت درصدی آتش‌سوزی‌های این شهر در سه ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، عنوان کرد: در این مدت آتش‌سوزی اماکن تجاری۶۶ درصد، حریق منزل ۲۳ درصد، حریق زمین‌های زراعی ۲۰ درصد و آتش‌سوزی خودرو ۱۱ درصد کاهش یافته است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان با بیان اینکه مهمترین علت‌های آتش‌سوزی‌های کاشان در این مدت افروختن نا ایمن آتش و اتصال شبکه‌های برق‌رسانی بوده است، تصریح کرد: آتش‌سوزی خودرو و محل جمع‌آوری ضایعات، بیشترین موارد عملیات اطفاء حریق سازمان را به خود اختصاص داده است.

چایچی با اشاره به اجرای طرح "هر شهروند یک آتش‌نشان" در این شهر، خاطرنشان کرد: ۹ هزار و ۵۰۰ نفر از شهروندان کاشانی با حضور در کلاس‌ها آموزش‌های عملی و تئوری در زمینه اصول ایمنی و ضرورت رعایت آن‌ها، علل ایجاد حوادث و سوانح، نحوه ارتباط با سازمان، چگونگی مقابله با آتش‌سوزی در لحظات اولیه و نحوه استفاده از خاموش کننده‌های دستی را فرا گرفتند.

کد خبر 381613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.