درخشش دختران اسکواش‌باز / بازگشت دست‌ خالی پسران اصفهانی

مسابقات اسکواش قهرمانی کشور در شهرهای زنجان و تبریز پیگیری شد و تیم‌های استان اصفهان نیز حضوری به نسبت موفق را تجربه کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات اسکواش قهرمانی کشور در دو رده سنی کمتر از ۹ سال و کمتر از ۱۱ سال در شهر زنجان برای پسران و در شهر تبریز برای دختران پیگیری شد.

تیم اسکواش پسران استان اصفهان در مسابقات قهرمانی کشور که از ۱۳ تا ۱۵ تیرماه در زنجان برگزار شد در دو رده سنی کمتر از ۹ و ۱۱ سال حاضر شد و درنهایت دست‌خالی به اصفهان بازگشت.

تیم اعزامی استان اصفهان در رده سنی کمتر از ۹ سال را آقایان پارسا ذوالفقاری از شهرستان اصفهان، پوریا جعفری نژاد و پارسا سید زاده از شهرستان آران و بیدگل تشکیل می‌دادند.

تیم رده سنی کمتر از ۱۱ سال از آقایان: شهبد توکلی، امیرعلی صمدزاده وامیرمهدی سیدمعلمی از شهرستان اصفهان و سبحان صانعی از شهرستان آران و بیدگل تشکیل‌شده بود.

محمدرضا جارچی و امیررضا شاکریان به ترتیب به‌عنوان مربی و سرپرست این تیم را در مسابقات زنجان همراهی کردند.

بازگشت دست‌پر دختران اسکواش‌باز اصفهانی

تیم اسکواش دختران استان اصفهان در مسابقات قهرمانی کشور که از ۱۳ تا ۱۵ تیرماه در تبریز برگزار شد در دو رده سنی کمتر از ۹ و ۱۱ سال حاضر شدند که با یک طلا و یک نقره به نصف جهان بازگشتند.

تیم رده سنی کمتر از ۹ سال دختران هستی امیدی، نازنین صادقی، یلدا غفوری و زاهده بذرافشان همگی از هیئت اسکواش شهرستان آران و بیدگل به‌عنوان تیم اعزامی استان اصفهان در این مسابقات حاضر بودند.

 تیم رده سنی کمتر از ۱۱ سال دختران را پرنیان نجفی از شهرستان اصفهان و هانیه بذرافشان، ستایش بیابان‌پور و فاطمه سادات تکیه از شهرستان آران و بیدگل تشکیل داده بودند.

فهیمه سبزیکار و زهرا نجفی به ترتیب به‌عنوان مربی و سرپرست تیم دختران استان اصفهان را در این مسابقات همراهی کردند.

علیرضا ناظم به‌عنوان ناظر فدراسیون و مجید کاظم پور به‌عنوان سرپرست فنی در مسابقات قهرمانی کشور اسکواش پسران از ۱۳ تا ۱۵ تیرماه در زنجان حضور داشتند.

پرنیان نجفی در رده سنی کمتر از ۱۱ سال توانست مقام قهرمانی این مسابقات را به دست بیاورد و هستی امیدی به مدال نقره دست یافت.

کد خبر 381610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.