اجرای مانور بزرگ آتش‌نشانی اصفهان

مانور بزرگ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از ساعت ۲۰ امشب در محوطه سیلوی اصفهان برگزار می‌شود.

محسن گلابی، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اعلام این خبر اظهار کرد: هدف از اجرای مانور بزرگ آتش نشانی اصفهان افزایش آمادگی جسمانی نیروها و نمایش توانمندی‌های عملیاتی، جسمی و علمی آتش‌نشانان است.

وی با بیان اینکه در مانور بزرگ آتش نشانان پکیجی از عملیات‌های مختلف آتش نشانی اصفهان اجرا می شود، تصریح کرد: از جمله این عملیات‌ها می توان به نجات مصدوم در ارتفاع و سرویس‌دهی برانکارد، عملیات صعود و فرود، عملیات نجات شخص از ارتفاع به وسیله رسکیو، اطفای حریق سیلندر گاز در طبقات فوقانی ساختمان، نجات مصدوم با استفاده از خودرو نردبان، انجام عملیات ورزشی، اطفای حریق و برش خودرو، عبور آتش نشانان از تونل حریق و اطفای حریق کلبه اشاره کرد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: ۲۰۰ نیروی آتش نشان متخصص (برای اجرای عملیات‌ها) و پشتیبان در قالب ۱۵ خودرو سبک و سنگین در این مانور بزرگ حضور خواهند داشت و در نهایت برنامه نور افشانی به مناسبت دهه کرامت اجرا خواهد شد.

وی از شهروندان دعوت کرد در صورت تمایل برای دیدن مانور بزرگ آتش نشانی اصفهان به محوطه سیلوی اصفهان مراجعه و سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان را در اجرای این مانور همراهی کنند.

کد خبر 381604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.