تداوم گرد و خاک در اصفهان تا سه‌شنبه

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به افزایش سرعت وزش باد از سمت شمال شرق و شرق استان، گفت: کانون های گرد و خاک طی امروز تا سه شنبه فعال است و برای مناطق شمال، شرق و مرکز استان کاهش کیفیت هوا و دید افقی پیش بینی می شود.

آسیه آقایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تداوم جوی پایدار در استان طی سه روز آینده، اظهار کرد: بر این اساس آسمان در بیشتر مناطق استان به صورت صاف تا قسمتی ابری و در ساعت بعد از ظهر و شب غبار محلی و وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: به دلیل افزایش سرعت باد از سمت شمال شرق و شرق استان طی امروز تا سه شنبه شرایط برای فعال شدن کانون های گرد و خاک فراهم است که منجر به کاهش دید افقی و کیفیت هوا در نواحی شمال، شرق و بخش های مرکزی استان خواهد شد.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت آینده دمای هوا تغییر محسوسی نخواهد داشت، افزود: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعات امروز ۴۰ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما در خنک ترین ساعات صبح فردا ۲۴ درجه سانتی گراد بالای صفر پیش بینی می شود.

وی اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت آینده کاشان با دمای ۴۳ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای ۱۱ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک ترین مناطق استان خواهند بود.

کد خبر 381595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.