فدراسیون فوتبال عراق در صدور کارت بازی حفیظی کارشکنی کرد/سوت داور تحت جو نیمکت نباشد

قائم‌مقام باشگاه گیتی پسند گفت: برخوردهای کادر داوری و نظارتی نباید به‌گونه‌ای باشد که هر نیمکتی بیشتر شلوغ کرد، سوت داوری به نفعش بچرخد.

محمدحسین عراقی زاده، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تأکید بر اتمام یک جلسه محرومیت گیتی پسند از همراهی هوادارانش، اظهار کرد: بعد از اتفاقات فینال فصل گذشته یک جلسه محرومیت برای تماشاگران گیتی پسند در نظر گرفته‌شده بود، این محرومیت توسط کمیته انضباطی در بازی مقابل هایپر شهر اعمال شد. اولین بازی گیتی پسند در اصفهان مقابل آذرخش تهران خواهد بود که از امتیاز تماشاگرانش برخوردار است.

وی ضمن انتقاد شدید از فدراسیون فوتبال عراق به خاطر کارشکنی در صدور ITC تعدادی از بازیکنان گیتی پسند، گفت: پیمان حفیظی و تعدادی بازیکن دیگر فصل گذشته در لیگ فوتسال فعالیت داشته‌اند که متأسفانه در هفته اول ITC هیچ‌کدام از این بازیکنان صادر نشد؛ با باشگاه عراقی در حال رایزنی هستیم و طبق اخباری که به ما رسیده فرم ITC از باشگاه عراقی برای فدراسیون فوتبال عراق ارسال‌شده است.

عراقی زاده ادامه داد: متأسفانه فدراسیون فوتبال عراقی همکاری لازم را در رابطه با صدور ITC انجام نداده است؛ چندین مرتبه از طرف امور بین‌الملل کمیته فوتسال و فدراسیون پیگیر این موضوع بوده‌ایم ولی کماکان ITC بازیکنانمان صادر نشده است. امیدواریم تا بازی روز چهارشنبه گیتی پسند در مقابل ملی حفاری این مشکل حل شود.

برخوردهای یکسان با بی‌نظمی

قائم‌مقام باشگاه گیتی پسند ضمن انتقاد از ایجاد تشنج از سوی نیمکت هایپر شهر در دیدار مقابل گیتی پسند، اظهار کرد: برخوردهای کادر داوری و نظارتی نباید به‌گونه‌ای باشد که هر نیمکتی بیشتر شلوغ کرد، سوت داوری باید به نفعش بچرخد. باشگاه گیتی پسند احترام خاصی برای داوران قائل است و می‌دانیم که داوران تحت تأثیر نیمکت و جو سالن قرار نمی‌گیرند.

وی ادامه داد: ایجاد تنش روی نیمکت شاید روی سوت داوران تأثیرگذار نباشد ولی جو را به هم می‌ریزد؛ این موضوع با هماهنگی کمیته فوتسال و ناظرانی که به شهرهای مختلف اعزام می‌شوند، باید حل شود؛ با هر تیمی که جو را به هم‌ریخت باید برخورد متعادلی صورت گیرد.  تیم داوری و نظارتی باید با این‌گونه حاشیه سازی ها برخورد کند و اگر رفتارها با همه تیم‌ها یکسان باشد به لیگ فوتسال کمک شایانی خواهد کرد.

کد خبر 381593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.